• SofieN

Jobb hemifrån? Seriöst jobb!

Hej !
    Tänkte fråga om ni vet nått jobb där man kan jobba hemifrån? och iallafall få ut runt 10.000 kronor efter skatt/ månaden?
    Ett seriöst jobb!

Allt är av intresse så skriv på :)

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Jobb hemifrån? Seriöst jobb!
  • hummelgard

Om du har sspecialkunskaper inom något kan du bli gäst bloggare och skribent åt företag. J Jag skrev gratis i två månader. Nu jobbar jag 20% ,. Våga testa och fråga . Funka för mig.

• TJ Marketing

Hej
    Jag jobbar hemifrån med endast dator och internet.
    Internet är världens största arbetsplats ,så varför inte utnyttja det.
    Jag ger dig gärna tips och råd om hur jag jobbar ,och för att få igång ett lönsamt företag med hjälp av internet.

Hör av dig till mig.
    Och följ gärna min blogg.
    MVH Tobias 
    TJ Marketing

• jsanna

Senaste veckan har det lagts upp tre tjänster på min blogg om fast arbete hemifrån både hel och deltid , extra samt andra inkomster att få också
    I dagens läge finns arbeten att sköta hemifrån.
    Så kika igenom om du vill.
    Däremot har jag inget uppsatt där du får pengar om du säljer något till dig själv eller andra.
    Provisionsarbeten hålls undan i min blogg, inte för att detta är fel utan för att jag helt enkelt själv
    ogillar sådana arbetsförhållanden

• Oskar Kolehmainen

Hejsan, jag har själv letat efter dessa trådar och tips osv och jag har faktiskt lösningen till era problem..

Jag började själv med detta koncept för ett tag sen och jag kan säga att det har förändrat mitt liv totalt.. 

Jag kommer aldrig behöva jobba 8-10 timmar om dagen längre, jobbar max 2-3 timmar per dag och jag tjänar mer än 2ggr de jag gjorde när jag jobbade den vanliga vägen..

Många kanske tänker att hur kan de vara sant osv och det gjorde jag också i början, jag trodde inte på de alls men efter att jag varit i kontakt med många som gjort exakt samma sak så börja saker och ting förändras..

Jag lever idag bara genom detta och arbetar bara hemifrån och jag är så stolt över att jag vågade testa, det har förändrat mitt liv så enormt..

Är det ngra frågor så skriv ett mejl till mig på ''Oskarkmarketing@gmail.com'' så svarar jag och vägleder dig om du behöver hjälp med att börja och starta jobba hemifrån..

Har precis börjat blogga om det så ni kan gå in på mina bloggar och läsa vidare men som sagt är det ngt så bara skriv ett mejl så hjälper jag er mer än gärna.

livingthelifeuwant.blogspot.se/

jobbaahemma.blogspot.se/ 

• Jobbar hemma

Jag har sökt jobb hemifrån under en längre tid. 
    Och har nu sökt bort från sverige, hittade detta jobbet och jobbar nu hemma som "a writer"
    Det är enkelt, roligt och funkar riktigt bra.

Ge det en chans om du gillar att skriva. :)

http://bit.ly/1aKJ7OK 

Lycka till! 

• Maho81

Hur skriver man barnbok? Alltså vilket format osv, och var skickar man det? Jag har drömt i många år om att skiva just barnböcker!

• Maho81

Kostar det att vara med på sidan? Skriver man på engelska?

Jobbar hemma skrev 2013-11-22 04:43:47 följande:
    Jag har sökt jobb hemifrån under en längre tid. 

Och har nu sökt bort från sverige, hittade detta jobbet och jobbar nu hemma som "a writer"

Det är enkelt, roligt och funkar riktigt bra.

Ge det en chans om du gillar att skriva. :)

bit.ly/1aKJ7OK 

Lycka till! 

Svar på tråden Jobb hemifrån? Seriöst jobb!