• Claire B

Mammor i Varberg

Marmelad; nu har jag skickat dig ett mail här på FL, testa nu om det går att skicka tillbaks. Eller lägg till mig på Facebook! Ska bli spännande att ses allihop!

• Claire B

Väldigt bra ide med tjejkväll, gärna fler lekträffar också. Ska kolla kalendern imorgon och se vilka datum som kan passa. Hörs igen tjejer!

• Claire B

Vi kan den 15,18 och 22/10. Om vi ses hos Jenny nästa gång kan vi vara hos mig därefter. När kan ni andra?

Skulle vara jättekul att boka in en tjejkväll också, vad sägs om fre kväll den 26:e okt? Vi är upptagna på dagen då men ej kvällen. Kolla gärna när ni kan, så bokar vi in några träffar. Alltid kul att träffa nytt folk!

• Claire B

Bubbelboom; vi hänger gärna med och promenerar också. På tis morgon kommer jag nog gå en sväng nere vid strandpromenaden innan jag ska hälsa på mitt jobb vid elva.

• Claire B

Kollade just prognosen för tis:) om det spöregnar kanske det blir kaffe på espresso house istället:)

• Claire B

Torsdag skulle funka bättre för oss, vi kan väl se hur vädret blir så kan vi promenera då istället? Kan ni då? Alla som vill!

• Claire B

Funkar för mig tors fm. Vi kan ju ses närmare fikastället och gå där omkring:) så blir besöket inte för tidigt!

• Claire B

Vi kommer gärna! 11 blir bra. Tar nog och går en sväng runt breared, kanske ut på landet en sväng innan det om nån vill hänga på. Sen kanske jag måste köpa med mig sushi om man ändå är i närheten av breareds torg, den är så goood där...

• Claire B

Vi kan vilket som på fredag. Vet inte riktigt vilket som är det barnvänligaste fiket i vbg? Kanske går det att bara fika på lekstugan nu när dom byggt ut med ny restaurangdel?

• Claire B

Tänkte kanske gå till öppna förskolan imorgon fm med stora tjejen och pyssla lite, tror du inte ni får komma in där Jenny? Om ni kommer båda två som sällskap till de mindre barnen tänker jag.. Där går ju fika till bra pris också!

• Claire B

Öppna förskolan i håsten är det jag ska, tror det är typ från 9-12.30 öppet imorgon.

• Claire B

Låter jättebra med FB-grupp, du får gärna skapa en sådan Marmelad, så kan vi skriva där istället. Då får vi se om vi ses på ÖF imorgon, annars får vi kanske till en träff nästa vecka!

Svar på tråden Mammor i Varberg