Inlägg från: Anonym (BB) |Visa alla inlägg
  • Anonym (BB)

hål i kalsonger (obs! starka bilder)

brukar ni också få hål i era kalsonger? tvättar jag dom fel eller vad är det för fel. det är ju liksom märkeskläder.

• Svar på tråden hål i kalsonger (obs! starka bilder)
  • Anonym (BB)
    Anonym skrev 2012-08-04 09:01:43 följande:
    Kanske grenen på jeansen som skaver? Drar du upp byxorna väldigt högt? Cyklar eller rider mycket?
    jag drar upp byxorna ja, men dom åker ju ner igen så jag tror inte att det är det som orsakar det.  men man vet ju inte. cyklar inte rider inte.
  • Anonym (BB)
    Nape skrev 2012-08-04 09:04:57 följande:
    Använder du jeans? Sambon har samma problem och när man kollar på insidan av jeansen är det som en hård "flik" av tyg precis där.

Konstigt att kalsonger håller så dåligt, sambon sliter ut många par per år. Mina trosor slängs när de ser "sunkiga" ut- de går aldrig sönder.
    jeans varje dag. problemet dom har gett är att dom färgar av sig.
  • Anonym (BB)
    kiriaki skrev 2012-08-04 09:25:12 följande:
    Min makes kalsonger gar aldrig sonder, detta ar det enda market han anvander. Kanske vart ett forsok?

www.ethika.com/
    dom är för långa för mig, tyvärr
  • Anonym (BB)
    Persona skrev 2012-08-04 12:39:37 följande:
    Ok jag har något lite småäckligt att berätta, många av oss dras med ett skadedjur i våra bostäder som kallas pälsänger, dessa gillar att äta kläder och ofräscht nog gillar de att äta just i skrevet på trosor och kalsonger för där finns lite extra protein helt enkelt....
    jag äter extra tillskott av protein, kan det påverka måntro?
  • Anonym (BB)

har beställt nya kalsonger på nätet. av andra märken så jag får se om det blir någon skillnad. dom med hålen är kanske 2 år så det kanske inte är så onaturligt med hål i dom. har kanske 10-14st så dom används inte så ofta ändå.

Svar på tråden hål i kalsonger (obs! starka bilder)