• andrea80

Varför en man?

Jag ska skaffa barn. Så enkelt är det. De runt omkring mig tycker jag är galen som tänker skaffa barn utan en man. Men det ska jag. Letar spermadonator för fullt men tar gärna emot tips var man hittar de bästa männen.
    För jag står fast vid min åsikt - en man är totalt överflödig!

• Svar på tråden Varför en man?
  • Camille666
    andrea80 skrev 2012-07-30 21:24:44 följande:
    Jag ska skaffa barn. Så enkelt är det. De runt omkring mig tycker jag är galen som tänker skaffa barn utan en man. Men det ska jag. Letar spermadonator för fullt men tar gärna emot tips var man hittar de bästa männen.
    För jag står fast vid min åsikt - en man är totalt överflödig!
    Du har en poäng, det har du. Dock kanske det kan bli lite trist för den lille krabaten när han växer upp & inte har nån fadersgestalt närvarande
  • andrea80

Vadå? Varför behöv er ett barn en fadersgestalt? Är du emot lesbiska kvinnor som skaffar barn då??

• Jannike Persson

jag tror oxå att det kan bli lite konstigt... ska man lixom säga.. mamma-pappa.. eller pappa-mamma?

• Maisan

Har du inga killkompisar? Isåfall behöver du ingen pappa. Tror jag..

• Evert Bäckström

Är mannen överflödig? Vilken planet kommer du ifrån ditt odjur?Demon

• andrea80

Evert
    Du verkar vara en bitter man bara. Ingen kvinna i ditt liv eller är du bög?

Evert Bäckström skrev 2012-07-30 22:11:12 följande:
    Är mannen överflödig? Vilken planet kommer du ifrån ditt odjur?Demon
  • andrea80
    Maisan skrev 2012-07-30 22:06:21 följande:
    Har du inga killkompisar? Isåfall behöver du ingen pappa. Tror jag..
    Du har så rätt majsan, jag har en massa killkompisar. De springer hemma hos mig jämt. Bättre barnet får flera fadersgestalter så blir barnet inte så insnöat heller!
  • Evert Bäckström

Bög? Det är det enda argumentet ni attackflator har att komma med. Kom hit så ska du få rida på supersalamin, sedan är du omvändCool

• andrea80
    Evert Bäckström skrev 2012-07-30 22:24:10 följande:
    Bög? Det är det enda argumentet ni attackflator har att komma med. Kom hit så ska du få rida på supersalamin, sedan är du omvändCool
    Supersalami? Vadå? Är den både torr och luktar vitlök?
    Ni män ska alltid komma med eran kuk. Ni lever för eran kuk. Pinsamt!!!
Svar på tråden Varför en man?