Inlägg från: Gisney |Visa alla inlägg
  • Gisney

Förskolepersonalen dödar djur!

Jag är förskollärare, kommer det in getingar så dödas de även flugor. Det är inte alltid lätt att vifta ut varken flugor eller getingar. Extra viktigt är det ju om det finns barn/personal som är allergiska mot getingar.

• Gisney
    annpe skrev 2012-07-30 13:22:27 följande:
    Å ni smäller även inför barnen? Eller ni väntar tills de inte ser?
    Är det getingar så försöker man se till att de försvinner fortare än kvickt. Eftersom det finns allergiker. Flugor är det inte sån brådska med.
  • Gisney

Sannerligen man får i alla fall en hel del underhållning på FL :) // En rund och gravid förskollärare

• Gisney
    Jennie med ie skrev 2012-07-30 20:30:36 följande:
    Jävla kommunalanställd!!!

(För privata/enskilda förskolor finns ju inte )
    Ja jag är verkligen en jävla kommunalanställd också :) Fast jag får ändå säga att det är märkligt att barnen ropar mitt namn av glädje om jag möter någon ute på stan eller liknande så det vettifanken om jag är så hemsk och elak.
  • Gisney
    MoaElis skrev 2012-07-31 12:25:37 följande:
    Jag har fobi för ormar men inte slåt jag ihjäl dom för det. Om det var någon som kom in skulle jag släppa ut dom, eller be någon annan göra det. Jag har svårt att se att någon med riktig fobi för getingar försöker döda den...

Ursäkta?

Nä det är väl tur att du inte gör det för det vore brottsligt eftersom ormar i Sverige är fridlysta.
Svar på tråden Förskolepersonalen dödar djur!