Inlägg från: FuckGoggleAskMe |Visa alla inlägg
  • FuckGoggleAskMe

Förskolepersonalen dödar djur!

Jag kanner t.o.m. till en forskola dar personalen serverar doda djur till barnen, som mat!
    Dom bryr sig inte ens om att fixa till kycklingen sa den liknar palsternacka innan dom staller fram den till de sma oskyldiga barnen!

• FuckGoggleAskMe

Pa min sons forskola bjuds kringirrande insekter in till samtalsterapi med forskolerepresentanterna, och en kommunalt tillsatt medlare narvarar och leder diskussionen. Da patalas olampligheten i att insekterna befinner sig pa forskolan, sen uppmuntras insekterna att lamna omradet. Det varnas alltid om att inte kranka insekterna, sen bjuds det pa saft och foreskolepersonalen ringer efter en (kommunalt betald) taxi till insekterna, till valfri intilliggande skog eller park. Taxin ar forstas en miljovanlig elbil utrustad med insektsvanliga bilbalten.

• FuckGoggleAskMe
    IngenVet skrev 2012-07-30 21:22:50 följande:
    Folk överlag dödar ju insikter. Jag gör det inte. Iallafall aldrig med flit.

Jag har aldrig tänkt på det med dagispersonal som dödar insekter under arbetstid men när du säger det så är det väldigt konstigt OM dom gör det samtidigt som dom lär ut att värna om djur och natur. Eller ja, det hoppas jag att dom lär ut.
    Jag hade en gang manga insikter, men efter att ha last pa FL blev manga dodade.

Det ar lite frackt det dar med forskolepersonal som far doda insekter under betald arbetstid, men a andra sidan, nagra formaner maste dom val fa.  
Svar på tråden Förskolepersonalen dödar djur!