selma03 skrev 2012-07-30 19:13:08 följande:
jag har sett flera dagisar och måste bara säga att så som ja såg hur de behandlar barrn och vd är det för personer som anställs på dagisar, så jag inte ens förvånad. Man ska bara vara nöjd att de inte dödar många barn,men i alla fall flera skadas av personalen grovt.Eftersom de springer inte fånga nån som faller från träd.Kanske därför de alla är förr det mesta inte sportiska och jättemånga är feta. Om moraliska egenskaper eller empatti för barn ellerrför djur ska jag inte säga nåt eftersom blir nu anfaller av de alla kommunanställda för all framtid och mina barn blir exterminerade eller utmobbade från alla landets dagisar,om de får veta vem jag är. Det har fktiskt redan varit, när jag sa ett ord kritik nån gång om deras elakt betteende mot barnen. Men man ska inte förvänta sig ett fint beeende från låg eller outbildad folk, i alla fall man ska ju inte ha höga förväntningar från kommunanställda, har jag försttått.Jag kan bara säga att varken jag eller mina barn aldrig ha dödat något insekt i vårt liv. Och för de ruda och oupfostrade kvvinnor som kallas för dagisförken och tar våra pengar, jag kan säga vad man ska göra när man ser insketter: Det ärr att ta pappersblad och jaga ut flugor eller myggor ut genom fönster.Men det förstår de inte. De skulle kanske tycka att folket som inte kan döda en fluga är skisofren.
Jag antar att du försöker skoja med oss för ingen kan skriva så mycket skit i ett o samma inlägg och vara seriös.....