Ha sex med en TS tjej för vågat?
Anonym (TS-tjej) skrev 2012-08-02 16:58:42 följande:
Jo, det är jag mycket medveten om och därför skulle jag aldrig försätta mig i denna situation, är mer intresserad av hur reaktionen skulle bli om jag berättar det "innan" man kommit så långt..skulle reaktionen bli chock..förvåning..äckel..eller skulle många tycka att det är bizarrt etc?Det förstår jag och därför skulle jag säga det innan det gick så långt som till sängen. Vet faktiskt inte riktigt.,är inte så erfaren..men det verkar som killar är mer intresserade än tjejer och lesbiska tjejer är kanske inte så förtjusta i att man har kvar sin penis..men jag vet faktiskt inte. Gillar både killar och tjejer då jag är bisexuell.
Känner till detta, men jag vill inte vara en "fetish" i första hand utan vill bli uppskattad som den människa jag är.
Hur folk upplevt efter när man berättat kan överraska dig.
* En del kan inte hålla tyst, även hur mycket de än bedyrar att vara tyst.
* Det finns de som rycker på axeln och bryr sig inte utan tar dig för den du är och håller tyst.
* Sen finns det andra individer som bara måste fråga ut dig om allt och sen är du pasé.
* Man träffar även på människor som tror sig veta allt om transsexualism och kör över en med sin s.k. kunskap.
* Och tala inte om de som ska ha rätt att du måste känna fel.
Att berätta till någon som man verkligen är intresserad av kan bli rena lotteriet. Lär känna personen först ordentligt. Är människan en skvaller tant eller gubbe, så räkna med att du bli behandlad detsamma, men om andra tror dem eller hur de tar det är en annan sak.
Hur det än är så om det har gått så pass långt så att ni ska inleda ett förhållande, så berätta.
Och skulle det råka bli till fel människa, då det kan lätt bli fel av misstag att man tror sin känna människan, så var stolt över dig för att du vågade berätta, för det är ett stort steg, och var stolt över dig själv och gå vidare.
En sak tror jag att berättar du för någon att du är intresserad och det är först ömsesidigt och det sen visa sig att det var visst inte så seriöst av den andra personen när du berättar steg 2, så tror jag att det är en liten risk att personen i fråga börjar berätta för andra om dig. Oftast så skäms dem över sig själva och vill inte bli misstänksam gjord av andra.
Och ser man ut det kön man vill bli sedd som, så kommer folk tro att skvaller tanten eller gubben ljuger. :)