Inlägg från: Vestergaaaard |Visa alla inlägg
  • Vestergaaaard

Inbillningsgravid för 100e gången??

Jag fyller snart tjugo år och jag har antingen PCO eller chokladsyster som mamma tror men när jag får mens har jag den i fyra dagar de tre första dagarna har jag så ont att jag ligger i fosterställning 4-6 timmar per dag å bara gungar och gråter. Den 18 Juni fick jag "mens" men hade bara lite ont och mensen tog slut på natten mellan 18-19. Liksom EN alvedon hjälpte. I vanligafall får jag blanda en citodon med naproxen för att de ska hjälpa och då minskar smärtan ungefär till helften. Har väntat nu ett litet tag, skulle ha fått mensen den 18 men fick ingen så nu väntar jag bara. jag beställde jättebilliga grav-test men de visa negativt. jag har bestämmt mig att inte testa mig förens jag inte fått minens i typ 3 månader men jag undrar om jag ska räkna "endagars mensen" för mens. De va första gången den inte bekymmrade mig. Har inga speciella symptom förutom, kissar ganska mycket, kisset luktar ganska stark på morgonen gämfört med förut, sover oroligt, vaknar mitt i natten av hunger och somnar sent jämfört med förut. :s Någon som känner igen sig? Skriv gärna:)

Svar på tråden Inbillningsgravid för 100e gången??