Inbillningsgravid för 100e gången??
Jag blir så trött på mig själv.. Varje månad letar jag symtom och kommer typ varannan månad fram till att jag nog är gravid denna gång. Jag gör då ett test och det blir gråtkalas i flera dagar!! Så här har jag hållt på i 5 år nu! Nu är jag riktigt ordentligt skengravid asså.. Men jag orkar inte med besvikelsen efter ett negativt test.. Jag har de senaste månaderna haft perfekta menstruationer :) låter galet men det har liksom varit helt normalt och jag tror faktiskt jag ägglossade på vår semester... Tänkte inte så då men i efterhand inser jag att det borde vara äl jag kände :) Om jag vore gravid denna gång är jag nu i vecka 5 typ.. Jag har inte tänkt tanken på graviditet försen symtomen började strömma in.. Började med halsbränna (vilket jag typ aldrig haft), sen kom det som känningar i högra äggstocken och så får jag lite ont i livmodern vid orgasm (har läst mig till att dessa kan ca symtom, men vad vet jag). Har även varit extreeemt illamående, främst på fm, dööör lite när nåt luktar.. Har i ett par dagar också blivit plötsligt yrslig, riktigt otäckt.. Igår cyklade jag omkull och idag fick ha sätta mig och kräkas kort efter! Blir ibland helt plötsligt dyngakut kissnödig så jag knappt kan hålla mig! Vid tiden för mens fick jag endast lite blod efter sex och dagen efter de lite på pappret and thats it, ingen mensvärk, inga ömma bröst - nothing! Det som talar emot att ha skulle va gravid denna gång är givetvis 5år av misslyckande och så är mina bröst inte ett dugg ömma!!!! Asså, vet att om du tog dig igenom texten tänker du att jösses kvinna, testa dig om du vill veta!! Men jag har vart så glad på sistonde, vill inte..... Att ta ett test eller inte ta ett test!! Vad skulle du gjort?? Väntat till nästa mens? :)