• Hoomlan

Marsbebis 2013

Tror jag har fått typ ... växt värk i tutten! Jävlar anama vad ont det gör nu! Kom från ingenstans med typ! Ursäkta svordomen, 

Sen hatar jag kvällarna för då spenderar jag mesta delen med att kissa! haha , skönt slipper än så länge gå upp och kissa på nätterna slapp det under hela grav med sonen! 

• Hoomlan
    Mennenajja skrev 2012-07-27 10:07:12 följande:
    LinnV: han är född oktober 2010. Hoppas det går bra på badhuset :)
    har med en liten kille från 2010, dock är han född i januari :)
  • Hoomlan

bara jag som aldrig har hört att man kan få permission från fängelse? Blev så paff så var tvungen att nämna det någonstans haha! 

Misstolka mig inte nu, umgicks med en innan han åkte in! Och vi skulle passa hans hund tills hans bror kunde hämta henne (vilket blev 4 månader senare)  

• Hoomlan
    cwittra skrev 2012-07-28 11:05:48 följande:
    Hoomlan: Usch stackare! Äter/dricker du nåt för att förhindra det? Friggs plommonjuice brukar va bra men smakar inte så jättegott..
    Äter inget så, men dricker mycket vatten. Tänkte göra köttgryta idag och ha i några katrinplommon och hoppas magen kanske kan bli återställd, tycker inte om katrinplommon så får gömma det i maten om man säger så ;) 
  • Hoomlan

här kommer illamåendet nästan varje morgon, från ingenstans och jag känner att jag måste spy, idag stod sonen och klappade mig på ryggen medans jag spydde och sa "mamma, vad hände?" och "mamma spottar" 

• Hoomlan

haha här kommer jag, min livmoder ligger VÄLDIGT långt ut och därför blir jag stor direkt! Ska ladda upp en bild någon gång när jag var hög gravid med sonen med! :) Idag är jag i 7+6 så imorgon är det dags för ny bild! :)

Någon mer som har sin livmoder långt ut och därför blir stor direkt? Min barnmorska (har aldrig haft henne innan pga har precis flyttat till ny stad nästan) När hon kände på magen så blev hon så paff så man såg verkligen hur hon tänkte "jisses, så långt ut din livmoder ligger. Du ljög verkligen inte" haha! 

• Hoomlan
    Laliii skrev 2012-07-30 10:58:37 följande:
    Men så fint :D Då ser du ju dunder gravid ut när du i slutskedet :D haha!
    hahahaha fint kan man inte kalla det ser ut som en flodhäst ;) 
    hoomlan.vimedbarn.se/ - Mama till Neo ♥
Svar på tråden Marsbebis 2013