Sexuellt aktiv 14åring
Hej. Tänkte bara höra mig för lite vad ni anser om en sak. Min bonusdotter som är 14 år bor hos mig och min sambo varannan vecka. Hon har ett härligt tonårstemperament. tjatar om tider, tänjer på gränser, tjuvröker och umgås med lite tvivelaktiga vänner. Hon har en tendens att dras till strulputtar, för några månader sedan var hon förtjust i en grabb som har en tvivelaktig bakgrund och både jag och hennes pappa var oroliga eftersom hon totalt bytte umgänge och ändrade stil. Sen skaffa han tjej och hon blev sårad. Nu umgås hon med en ny kille, som umgås i samma krets.dom är bara vänner säger hon. Saken är den att efter att han varit här hitta vi använda kondomer och blod i sängen. Så förmodligen har denna grabb tagit hennes oskuld. Ska man prata med henne om detta? att ungdomarna är nyfikna på sex är ju inget konstigt kanske, men det som jag tycker är lite oroväckande är att hon verkar bli förtjust i den som passar för stunden, känns tråkigt att hon väljer en kille som hon inte är ihop med. Och sen att ungdomarna pratar med varandra, så att hon inte får ett rykte om sig att gå runt med olika killar bara de säger något snällt till henne. Känns tråkigt att hon hänger med dessa grabbar och att hon ändrar på sig för att passa in. Ska man ens ta upp det här med henne? de måste ju ändå få ha ett privatliv. Men jag förstår verkligen hennes pappa, han tycker detta är jättejobbigt, och speciellt eftersom hon inte är ihop med någon av dom.