Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Jag hatar HEN!!!

Anonym (q) skrev 2012-07-20 17:56:40 följande:
    Gula och gröna barnkläder går också bort. Herre gud, tänk på de stackare som ser en bebis och inte fattar vad det har för kön, de vet ju inte hur de skall bete sig då! Tänk om de av misstag skulle ge en docka till en pojke, då blir han ju bög!!!!!!1ett

Fast jag blir rätt konsternerad jag med när jag ser nån och inte fattar vad de har för kön. Mest för att jag inte av misstag skall förorätta dem.

Tänk på alla färgblinda - det blir ju per definition KÖNSFÖRVIRRADE!!! Gråter
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Opcode skrev 2012-07-20 17:57:25 följande:
    Det mest tragiska är väl att "Jag hatar HEN tråden" mest drar till sig utrum kämpar som med murbräcka verkligen vill överglänsa alla andra med sina politiskt korrekta åsikter och bättre hur inskränkta och föråldrade alla andra är. 
    Det gör ju bara resonemanget går till absurda och larviga nivåer. Här sitter folk och kanske kastar bort timtals på att argumentera om ett litet djävla ord som om det skjälper eller upprätthåller mänskligheten. Ni är patetiska allihop. 

Och likväl sitter du här och skriver inlägg på inlägg. Tror du just satte dig själv som bild bredvid ordet "självmål" i NE.
  • Dorian Ertymexx
    FMGA skrev 2012-07-20 18:12:09 följande:
    Jo, att de ligger bredvid Eurabien-dokumenten är jag väl medveten om - rädslan att tappa kontrollen över kvinnor och barn eller invandrare har många gemensamma nämnare.

Förresten -  heter det Eurabien i konspirationsteorierna, jag trodde att det var Eurabia? 

Eurabia är ju det engelska namnet, men i Sverige talar vi dålig svenska!! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Dorian Ertymexx
    elinp88 skrev 2012-07-20 18:44:09 följande:
    Och det håller jag fullständigt med, jag avskyr uttrycket "Hen".... Och det var jag rakt med när svärfar nämnde liten i min mage som "Hen"... Man kan lika gärna säga bebisen eller liten.

Kan kan man, men exakt vad är skillnaden? Om problemet med "hen" är att det är könlöst så är ju "bebisen" eller "liten" EXAKT lika illa, eller hur?
  • Dorian Ertymexx
    Fiona M skrev 2012-07-20 18:48:48 följande:
    Är hen-motståndarna så otroligt dåliga på engelska att de stolt drar upp att "hen" - minsann! - betyder höna men har inte alls reflekterat över "barn"?

Hysch, inte försöka invokera konsekvens här nu, det är SÅ PK att vara konsekvent!! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Dorian Ertymexx
    The Green Witch skrev 2012-07-20 18:53:33 följande:
    Eurabihen.

SHIT!!! Du kom på det!!! Hen-reformen är en del av Eurabien-konspirationen!!! Genom att avköna alla män och kvinnor i Sverige så dödar man av de olikheter som tänder sexualiteten, och alla barn kommer därmed bli asexuella och/eller bögtransor, och DÅ BLIR DET INGA BARN GJORDA OCH ARABERNA TAR ÖVER!!!! FörvånadGråterSkrikandes

Eeeeller inte.  
  • Dorian Ertymexx
    Faber skrev 2012-07-20 19:06:29 följande:
    Man är antingen eller. Att pårökta genustalibaner på våra universitet hittat på något annat påverkar inte verkligheten.

Much to learn you have, young padawan. VERY, VERY much.

Det föds många som är intergender årligen. Långt fler än man tror, faktiskt. Många av dessa opereras omedelbart till flickor. Faktum är, som jag skrev tidigare, att vi ALLA är mer eller mindre intergender. Kön är en flytande skala, inte ett antingen-eller.  
  • Dorian Ertymexx
    Odd Pixie skrev 2012-07-20 19:10:36 följande:
    Å' jag hatar dumjävlar som får för sig att det heter grabb. DET HETER FAKTISKT POJKE, SÅ DET SÅ.

Hahahahaha. Vad fan är du rädd för? Det är ett ord? Om vår könstillhörighet står och faller med ett ord så vettesjutton om det är så himla biologiskt att vi är olika egentligen.

Eller hur? Om det är så givet att det bara finns två kön som inte kan förändras, varför då hysterisera över ett ord som man inte ens måste använda?
  • Dorian Ertymexx
    LunaLunatic skrev 2012-07-20 19:11:48 följande:
    Hittade inte alternativet "Vilken idiotiskt diskussion, läs på innan nästa gång"

Skål
  • Dorian Ertymexx
    Lavish skrev 2012-07-20 19:18:15 följande:
    Nej, jag menar att när man beskriver ett problem utan att nämna könet på de inblandade kan det hindra att man finner lösningen på problemet.

Wow. Exakt vilken lösning på ett problem beror på personens KÖN? Det enda jag kan komma på är "jag kan inte få orgasm när jag onanerar, kan ni rekommendera en sexleksak?" ENDA exemplet jag kan komma på där problemhavarens kön är relevant.
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!