Jag hatar HEN!!!
Den som blir mest upprörd över att man använder hen är oftast någon som har missförstått.
Enligt min erfarenhet då. Det är det enda jag kan utgå ifrån.
Den som blir mest upprörd över att man använder hen är oftast någon som har missförstått.
Enligt min erfarenhet då. Det är det enda jag kan utgå ifrån.
FAN JAG ÄR SYNSKADAD!!!
För det där såg definitivt inte ut som samma bild som är vid ditt könlösa nick.
Alltså, gå en självhjälpgrupp eller nåt om du blir så provocerad så du måste leta upp en mer kvinnlig bild av dej själv för att försöka bevisa att du inte är någon hen.
Åh, vad jag blir trött på folk som känner sig kränkta för minsta lilla. (inget direkt citat, men det räcker)
Aaliya, det blev viktigt eftersom påståendet att om vi inte kunde identifiera kön på alla, t.ex om alla personer gick i burka, skulle inte samhället överleva. När jag motsa detta genom att säga att på Internet är vi väl könlösa (helst om man jag neutralt nick och bild) blev reaktionen: jag ska fan visa att jag kan sminka mig och lägger upp en bild för att bevisa detta. När jag sedan skrev att vara så osäker att man är mer lycklig och nöjd att man har en snippa än att vara mest nöjd med den person man är inuti, fick jag etiketten hen-älskare. Tyder på dålig självkänsla enligt mig om man inte kan diskutera utan fördomar och behovet att sätta etiketter på personer man inte känner. Men om uppfattningen att det man har mellan pannbenen är viktigare än det man har mellan benen gör mig till en hen-älskare så kan jag bära det etiketten även om jag aldrig ens sagt ordet hen högt IRL.