• Aaliyah

Jag hatar HEN!!!

Jag tror att de människor som hatar hen är samma människor som frågar ett gift bögpar vem av dem som är frun.

• Aaliyah

Dominant: denne är inte jämförbart med hen eftersom det syftar på en man. Om man avser en kvinna skriver man denna.

• Aaliyah

Wow, vilket hjältemod att avsluta en prenumeration på en tidning för att den gör det otänkbara: försöker jobba för jämställdhet.

• Aaliyah

Jellybeanbaby: att inte komma ihåg vilket år det är verkar vara det minsta av dina problem. Men du försöker i alla fall utifrån dina förutsättningar, det är starkt tycker jag.

• Aaliyah
    Det börjar väl bli läge för mitt favoritcitat: "Feminism is hated because women are hated. Anti-feminism is a direct expression of misogyny; it is the political defense of women hating". (Andrea Dworkin)

I can only please one person per day.. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
  • Aaliyah

Halmdocka

I can only please one person per day.. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
  • Aaliyah

Jellybeanbaby: och citatet behöver väl knappast förklaras (för den som är normalbegåvad).

• Aaliyah

CMM: du kanske gillar dem till kaffet som knugen?

• Aaliyah

Jellybeanbaby: nej, jag skulle inte tro att du kan bli feminist. Och det är inte för att du inte ogillar porr.Kyss

Svar på tråden Jag hatar HEN!!!