• Toboas

Jag hatar HEN!!!

Anonym skrev 2012-07-20 14:49:18 följande:
    Jag vill aldrig någonsin bli kallad för HEN, jag är faktiskt en HON!
    Fast om du deltar i en diskussion och dessutom väljer att vara anonym så är det väl praktiskt om man kan referera till dig som "hen" ifall du inte avslöjat dit kön innan?
    Science is not a belief system: no belief system instructs you to question the system itself.
  • Toboas
    Dorian Ertymexx skrev 2012-07-20 16:46:26 följande:
     Inte många av oss som använder slipsten, däremot är mobiler i (nästan) var persons ägo. Och de orden uppfanns inom vår livstid (eller, ja, gissar jag, jag vet inte hur gammal just du är iofs).
    Var det avsiktligt att du använde ordet "slipsten" som exempel? "Hen" (uttalat "heen") är ju ett gammalt svenskt ord för just slipsten. Skrattande
    Science is not a belief system: no belief system instructs you to question the system itself.
  • Toboas
    Jellybeanbaby skrev 2012-07-21 21:16:13 följande:
    Nej nu tänker du på det subjektiva ordet "det". Inte samma sak.

Förövrigt, har aldrig sett "h*n" användas förr.
    Märkligt att du aldrig sett det, du kanske är ny här. Om man gör en sökning på Google och använder sökfrasen:  site:familjeliv.se h*n  så ser man att det får drygt en miljon träffar bara på familjelivsiten.
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!