Inlägg från: Anonym (kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (KVINNA)

Jag hatar HEN!!!

Tyvärr är det väl så som dagens samhälle ser ut... HON och HAN håller på att dö ut, istället blir det en generation av HEN, det vi idag kallar för kvinnor blir botox fyllda varelser som skönhets opererar sig så pass mkt att dem förstör det naturligt vackra i en människa. Och det vi kallar för MÄN blir någon konstig form av fjolliga varelser? Sen ska man lära sina barn att älska sig själv, men vad gör det vuxna?! Nä, jag kallar hellre dessa varelser, som är botox fyllda och fjolliga för HEN. De som är ÄKTA män och kvinnor skulle jag aldrig kalla för något annat än, HAN och HON. Har inget större emot ordet HEN, men tycker det otroligt synd att människan ska förändra sig själv, fly (genom operationer och konstiga attityder) istället för att lära sig att älska sig själv för den man är och inte hata sig själv för minsta lilla. En stor ELOGE till er män som fortfarande är män!!! Och till er kvinnor som inte strävar efter botox och skönhets operationer!!!!

• Anonym (KVINNA)

Dorian Ertymexx: Ta´t det lugnt. Jag lovar dig, jag ska kalla dig för HEN oroa dig inte ;)

• Anonym (KVINNA)

Absolut ingen kränkning, men vill du bli kallad för HEN så varsågod =)

Dorian Ertymexx skrev 2012-07-20 11:18:59 följande:
    Du får kalla mig vad du vill så länge det inte är en direkt kränkning.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.

• Anonym (kvinna)

Lite ot men är jag den enda kvinnan här som aldrig känt mig diskriminerad eller illa behandlad pga mitt kön?

• Anonym (kvinna)
    Anonym skrev 2012-09-02 12:19:57 följande:

Det är inte svårt alls i min värld.

Jag har en son och en dotter.
    Jag vill självklart inte att min son ska ha sämre förutsättningar i livet för att han är av manligt kön.
    Men inte heller villl jag att min dotter ska ha det för att hon är av kvinnligt kön.
    Jag vill helt enkelt att dom ska ha samma förutsättningar. 

Jämställdhet alltså. 
    Därför kallar jag mig för feminist.        
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!