Ert absolut tidigaste graviditetstecken tack!
Hej tjejer!
Tog ut min p-stav 3/2 nu 2015 och tänkte bli gravid med min kille sen 5 år :)
Jag fyller snart 22 och han är 21.
Jag hade sjukt sällan mens med p-staven och har haft p-stav/p-piller i säkert 6-7 år nu.. Så känns skönt att ta ut!
Dock känner jag redan mig typ gravid?! Kanske bara är mitt huvud som spökar och ger mig falska symptom?
Det har snart gått 11 dagar sen jag tog ut den och har haft sex varje dag sen dess :) Har aldrig varit gravid förut så vet inte riktigt hur det ska kännas men har SJUUUKT ömma och onda bröstvårtor, spänd/svullen mage och mår illa lite till och från. Nu precis fick jag som typ mensvärk också.. Min kille tror jag bara känner allt för att jag tänker för mycket på det :) Har aldrig varit med om dess symptom vid mens eller ägglossning så känns inte som det...
Är det möjligt att jag REDAN är gravid och får symptom?
Jag har positiva ÄL-tester sen några dagar. Idag och igår som starkast men har läst att man kan ha positiva ÄL-tester som gravid också... Är så otålig att få reda på det.. Har negativa grav-tester men som sagt är det ju för tidigt så inte så konstigt..
Tacksam för svar, känner mig sjukt förvirrad och smått psykiskt störd som tänker på det hela tiden :D KRAM