Adni skrev 2012-07-26 17:17:45 följande:
Det funkar med vilket glidmedel som helst! Vi köpte på Apoteket. Fungerar även utmärkt med vanligt kranvatten!
E föddes i Falun, hann vara inne på förlossningen i 30 minuter. E hämtades med helikopter och flögs till Uppsala där vi var i 7 veckor. Sedan 13 veckor i Falun.
Har kräkandet lugnat ner sig för I nu eller är det lika? Vilken dietist har ni på mottagningen? Antar att ni har Bengt Korlen som läkare för han brukar ha alla knappbarn!
Borlänge är ju nära om du vill träffas någon gång. Vi har lite kontakt med en annan familj. Borlänge som också har knappbarn, 1 år äldre äldre än e
självklart skulle jag vilja ses någon dag:):)
vi har ulla som dietist och göran brandberg som läkare på spec:)
kaskad spyorna har minskat enormt sedan vi fick knappen,men dom finns fortfarande dock. vid varje förkylning blir det vikt nedgång och spya:/
i föddes i uppsala.jag låg ifrån mån-fre med hf och sedan hellp syndrom och på fredagen föddes min skatt..vi var i uppsala i 2 månader och i falun 2,5mån.kom hem på bf!!:D
i kaskad spydde ifrån dag 1 som hon var utanför magen och våran läkare har erkännt att i borde haft knapp redan när hon kom hem ifrån sjukhuset.det har varit så fruktansvärt..
jag är helt ensamstående med i så det är lite tungt vissa dagar då hon bara skriker nej vid synen av mat:(