Mammagrupp jönköping fortsättning
Tänkte jag drar igång en träff nästa vecka. Fyll i er på de dagar ni kan så tar vi någon dag då många kan :) Måndag: mrsjoy Tisdag: mrsjoy (fm) Onsdag: mrsjoy Torsdag: mrsjoy (em) Fredag:mrsjoy
Tänkte jag drar igång en träff nästa vecka. Fyll i er på de dagar ni kan så tar vi någon dag då många kan :) Måndag: mrsjoy Tisdag: mrsjoy (fm) Onsdag: mrsjoy Torsdag: mrsjoy (em) Fredag:mrsjoy
Blir så galet när man skriver på telefonen för mina nedhopp försvinner så näste person att fylla i får gärna snygga till listan :)
Ja jag tänkte föreslå onsdag. Vad säger ni om att träffas och leka lite på lekplatsen inne på a6 vid espresso house runt 14 och sedan äta middag på Ikea när barnen blir hungriga? :)
Vad kul att det passade er också fru Jerez!! Just nu är min äldsta sjuk så vi får hoppas hon är pigg till på onsdag! Några fler i tråden som vill hänga på på onsdag? :)
Tack Madeleine! Måndag kan jag dock hela dagen. Krya på er med!
Ja precis! Lilleman verkar ha blivit väldigt förkyld ikväll, men om han verkar pigg imorgon så kommer vi :)
Om någon mer är sugen på mammaträff idag så är det bara att hänga på! Vi ses från 14 o framåt på lekplatsen vid espresso house på a6 m äter sedan middag på Ikea. Välkomna gamla som nya! :)
Tack för idag! Jättetrevligt att träffa er alla!!!
Stort grattis!! Och jag instämmer i attdet var ett fint namnval :) bra kämpat!! Nu är det stolta storasyskon kan jag tänka :) njuuut!
GOD JUL från oss!!!!
Kramar
Självklart får du det Sofie! Välkommen till tråden :) och grattis till lille prinsen! Vad heter han o är det första? :) Jag heter Maria och har två barn, Emilia på 3,5 år o Elvin på 11 månader :) när jag inte är mammaledig läser jag till socionom! Vem är du? :) Just nu i januari har jag fullt upp. Läser en kurs, svägerskan tar examen, och så är ju en höjdpunkt att lilleman blir 1 och det ska fixas inför det:) men i februari o framåt ses vi gärna! Dock har den här tråden dött ut lite tyvärr, men vi får försöka väcka liv i den :) Hoppas alla mår bra o att ni haft det härligt under jul och nyår! Ha en trevlig helg!
Välkomna alla nya :)
Ja det vore kul om tråden blev lite mer aktiv, och att få till lite träffar igen!
Lilleman har blivit stor och fyller 1 år på tisdag, så det kommer vara full rulle denna och nästa vecka! Så vi skriver inte upp oss på listan utan tar det som det kommer.. ifall vi hinner hänger vi på annars får det bli en annan gång:)