Mammagrupp jönköping fortsättning
Hej! E tyvärr hos veterinären... Kan inte komma kram på er
Hej! E tyvärr hos veterinären... Kan inte komma kram på er
Det blev avlivning av marsvinet
Hej alla å tack för fina ord! Barnen e inte glada direkt, men jobbigast har nog jag det även om det låter ego. Han va ju min lille gris:).... Jag kan alla dagar utan mån- tors em å fredag hela dagen. Synd jag missade er idag!
Oj va kul å jag kommer med alla mina vilddjur då kan nog bli ngn minut sen för barnen går i skolan till 1300 men kommer så fort jag kan.
Går in via datorn ikväll å skickar ett privat meddelande med mitt mob nr så ni kan messa mig om ni skulle hinna flytta på er innan vi hinner upp
Kanske bättre vi skjuter fram det ngn vecka så alla små barn kryar på sig kanske?
Tråkigt men kanske det bästa? Jag har ju nämligen ett relativt ny opererat barn som jag skall ta med mig imon å nu börjar jag bli lite feg när jag läser om många små sjuklingar. Hoppas dom kryar på sig snabbt era barn. Kram
Klart han får följa med. Jag tänkte faktiskt ta med min man när vi e hemma ihop när nr 4 tittar ut:)
Jag kan hur som alla dagar måndag- torsdag. På fredag kan jag bara fm ... E inloggad på mob därför uppdaterar jag inte listan . Hoppas era godingar kryat på sig! Kram
Onsdag funkar fint för oss . Vad skönt att ni e på bättringsvägen
Jag ska bara lämna hunden till min pappa så kommer jag med. Så jag kan nog bli ngn minut sen. Var ligger lekplatsen på A6 ? Vid dressman?
Jätte kul idag!! Tack för en trevlig stund. Nästa gång skall jag de till att va i tid dock
Hej tjejor! Nästa vecka kan jag när som för de e ju höstlov! Ska bli underbart att slippa passa tider
Fru Jerez har ingen bebis än, men värkar var tionde minut å tid för ev igångsättning kl tio imon kram på er alla
En liten kille valde kika ut till oss igår kl 20.05 3120 gram 47 cm ! Helt perfekt å heter Matheo :)