Inlägg från: Embracethefear85 |Visa alla inlägg
  • Embracethefear85

Mammagrupp jönköping fortsättning

Nu hittade jag den nya tråden med :)

Nu får vi ta och ordna en träff tycker jag!

Några nya med, va roligt och stort grattis till er och välkomna:)

Madeleine heter jag, 27 år och har två söner. Milton 5 år och Oskar 7 månader. Bor i Taberg (på landet)

Vad säger ni om en träff? 

BF 11:e Mars-2012
  • Embracethefear85
    lillensmamma skrev 2012-10-02 10:02:05 följande:
    Hej !

Bra att du försöker få igång tråden, jag försökte för ett tag sen utan framsteg.
    Hoppas den kommer igång nu, hade varit kul med en träff. . .

Annelie heter jag bor i Norrahammar, ensamstående med min son Leon på 1.5 år och mina 2 fyrbenta barn.
    Jobbar som croupier och pluggar hundsjukvård. =) de va Lite om mig.

Hej!

Ja jag tyckte det var dags nu!! :)

Blev dock blockad av familjeliv igårkväll för att ha skickat spam enligt dom. Skulle ju skicka alla samma meddelande i gästböckerna för att de skulle titta in i tråden så jag hann inte få iväg till alla innan jag blev portad:) Lärt mig nåt nytt iallafall att man inte får kopiera en text och skicka till fler än tre utan att bli avstängd ett dygn från att skriva i gästböcker.

Jag hade Vinnen och oliviaViktor kvar att skriva till så om du har lust att skicka det jag skrev till dig till dom två hade det varit fint. 

Då bor inte vi så långt ifrån varann, jag bor i Taberg med sambo och barnen Milton och Oskar. :)          
  • Embracethefear85

Fru Jerez skrev 2012-10-04 09:30:30 följande:
    Hej! Anah heter jag. Snart 28 år och väntar vårt fjärde barn. Äldsta killen e 8 sen kommer det en tjej som är 6år och minstingen just nu en 2årig dotter. Bebisen i magen är beräknad till15 november. Skulle vara jättekul att träffa lite andra mammor som är föräldralediga

Hej!

Ja lite surt:) Ja men så bra! Då håller vi tummarna då att det finns ett intresse:)

• Embracethefear85
    Fru Jerez skrev 2012-10-04 09:30:30 följande:
    Hej! Anah heter jag. Snart 28 år och väntar vårt fjärde barn. Äldsta killen e 8 sen kommer det en tjej som är 6år och minstingen just nu en 2årig dotter. Bebisen i magen är beräknad till15 november. Skulle vara jättekul att träffa lite andra mammor som är föräldralediga

Hej, va roligt att du hittat hit med:) välkommen!

Vi jobbar på att få till en träff!  

Grattis till det snart kommande tillskottet med!
  • Embracethefear85
    Fru Jerez skrev 2012-10-04 12:33:52 följande:
    Tackar va roligt det skulle vara att få till en träff! Även att det e världens mysigaste att få vara mammaledig, blir ju en del dagar väldigt långa!

Ja det blir ju så, alla dagar är man ju inte iväg och hittar på saker så det behövs allt att man fyller ut dom med:)

Själv har jag något inbokat alla dagar nu tom måndag. 
    Så Tisdag nästa vecka och hela den veckan ut kan jag som det ser ut nu alla dagar!

:)        
  • Embracethefear85

Onsdag eller Torsdag nästa vecka då?
    Kan det passa?

Lillensmamma: vilken härlig ålder:) Full rulle verkar det som:)  

• Embracethefear85
    lillensmamma skrev 2012-10-05 19:49:30 följande:
    Haha ja det är det verkligen, han utforskar världen till max =)

Kan både onsdag och torsdag, men hämtar lillen på dagis klockan 14 så efter det så är det ok.

Härligt, Min misnta (7 månader) fick sin första tand inatt/idag. Ledsen som bara den stackarn. Hoppas han får en paus emellan innan det kommer fler.

Onsdag/Torsdag det är vilket som för mig. Hämtar med barn på dagis runt den tiden så efter 14 här med om båda barnen ska med.

:)

• Embracethefear85

Tar det som ett litet tips där med alvedon och trasa:) Han stoppar ju det mesta i munnen så det kanske kan funka, allt är värt att testas.

Jag kan onsdag med så det tycker jag vi spikar då:)

Jag är för både lekplats och fika. Kan väl vara roligt om vädret är någolunda bra:)

Jag har bara varit på tre lekplatser i Jönköping just och jag föredrar nog stadsparken då man kan gå in på värdshuset om man vill värma mat eller liknande. 

Välkomnar andra förslag med:)       

• Embracethefear85

Va roligt att det funkade på onsdag för er alla.

Kan ju köra lite dropin mellan två och tre? Ni som hämtar kl två funkar det att hinna till tre?
    Jag hämtar halv två och åker direkt upp till stadsparken då det inte är lönt att åka hem emellan:)   

Ligger just nu med öroninflammationmen det hoppas jag har blivit bättre tills dess.
    Bara fylla på listan om förslaget nedan passar! Annars får ni hojta till :) 

Träff i stadsparken Onsdag 10/10 klockan 15.00

Mrsjoy - Maria
    Embracethefear85 - Madeleine

• Embracethefear85
    Träff i stadsparken Onsdag 10/10 klockan 15.00

Mrsjoy - Maria  
    Embracethefear85 - Madeleine
    Fru Jerez - Anah 

Svar på tråden Mammagrupp jönköping fortsättning