Inlägg från: Embracethefear85 |Visa alla inlägg
  • Embracethefear85

Mammagrupp jönköping fortsättning

Nu hittade jag den nya tråden med :)

Nu får vi ta och ordna en träff tycker jag!

Några nya med, va roligt och stort grattis till er och välkomna:)

Madeleine heter jag, 27 år och har två söner. Milton 5 år och Oskar 7 månader. Bor i Taberg (på landet)

Vad säger ni om en träff? 

BF 11:e Mars-2012
  • Embracethefear85
    lillensmamma skrev 2012-10-02 10:02:05 följande:
    Hej !

Bra att du försöker få igång tråden, jag försökte för ett tag sen utan framsteg.
    Hoppas den kommer igång nu, hade varit kul med en träff. . .

Annelie heter jag bor i Norrahammar, ensamstående med min son Leon på 1.5 år och mina 2 fyrbenta barn.
    Jobbar som croupier och pluggar hundsjukvård. =) de va Lite om mig.

Hej!

Ja jag tyckte det var dags nu!! :)

Blev dock blockad av familjeliv igårkväll för att ha skickat spam enligt dom. Skulle ju skicka alla samma meddelande i gästböckerna för att de skulle titta in i tråden så jag hann inte få iväg till alla innan jag blev portad:) Lärt mig nåt nytt iallafall att man inte får kopiera en text och skicka till fler än tre utan att bli avstängd ett dygn från att skriva i gästböcker.

Jag hade Vinnen och oliviaViktor kvar att skriva till så om du har lust att skicka det jag skrev till dig till dom två hade det varit fint. 

Då bor inte vi så långt ifrån varann, jag bor i Taberg med sambo och barnen Milton och Oskar. :)          
  • Embracethefear85

Fru Jerez skrev 2012-10-04 09:30:30 följande:
    Hej! Anah heter jag. Snart 28 år och väntar vårt fjärde barn. Äldsta killen e 8 sen kommer det en tjej som är 6år och minstingen just nu en 2årig dotter. Bebisen i magen är beräknad till15 november. Skulle vara jättekul att träffa lite andra mammor som är föräldralediga

Hej!

Ja lite surt:) Ja men så bra! Då håller vi tummarna då att det finns ett intresse:)

• Embracethefear85
    Fru Jerez skrev 2012-10-04 09:30:30 följande: