Inlägg från: OliviaViktor |Visa alla inlägg
  • OliviaViktor

Mammagrupp jönköping fortsättning

Hej allihopa! :)
    Det här är en tråd för alla mammor/pappor i Jönköping kommun som vill komma i kontakt med andra som har barn. Den gamla tråden är så gott som skrotad så jag tänkte, att jag gör en ny!
    Vore kul om alla gamla såsom nya hittade hit!

mvh.
    Olivia Berg

• Svar på tråden Mammagrupp jönköping fortsättning
  • OliviaViktor

Heej =) Med oss är det faktiskt rätt bra trots lite stressiga omständigheter, vi har kämpat på, fått gården såld och samt köpt oss ett annat boende i Huskvarna, Norrängen. Vi hoppas att vi får mycket tid till oss som familj där och en ny pigg start. Vi flyttar i Augusti och jag är sååsååå förväntasfull =) Hur är det med er? har ni bott in er ordentligt i ert radhus än?

Kul att du hittade hit =)

• OliviaViktor

hejsanhejsan!!! någon/några som har lust med lite mammaträffar med ungarna snart?? =) våren kikar ju fram med både sol och motivation... kramkram!!

• OliviaViktor

Jag vill jättegärna haka på så fort jag flyttar tillbaka till Jönnet!! Barnvagns promenader saknar jag!! Jag ger mig inte ut i första taget just nu.... Jag är i västervik just nu och jag tycker stan är mer eller mindre är begravd i snön!! nu till något annat...är det någon här som är ensamstående?

kram på er!!

Svar på tråden Mammagrupp jönköping fortsättning