• Anonym

Kan jag anmäla honom för våldtäkt?

Självklart skall du anmäla honom. DUSCHA INTE!!!!!

• Anonym
    Froststar skrev 2012-07-14 23:20:02 följande:
    Håller helt med, det ær dærfør jag tycker att nær man berættar om just det att man fantiserar om våldtækt kan det bli så fel som i TS fall. Som du skriver, vad skulle det vara før "våldtækt" om man blir upplyst om det 10 min innan?
    TS ville inte bli upplyst tio minuter innan eftersom hon inte ville bli utsatt för en våldtäkt, spelad eller ej!!! hur svårt är det att förstå egentligen?!!
  • Anonym
    Anonym (Fantasier) skrev 2012-07-14 22:07:27 följande:
    Jo men undrar varför det är ett okej misstag bara för att man är ihop?
    Nej men jag tror inte en anmälan är någon lösning, den här situationen är inte svartvit på samma sätt som en överfallsvåldtäkt eller en våldtäkt på en fest just därför att uppsåten kan vara helt olika (jag säger kan, för vi vet inte).
  • Anonym
    Froststar skrev 2012-07-14 23:45:02 följande:

Dødshjælp ær olaglig, det vet dina kunder också. Sexlekar, æven avancerade sådana ær inte det, det vet nog de flesta vuxna mænniskor.

Men våldtäkt är väl också olagligt? TS hade ju berättat att det "självklart bara var en fantasi". Hon skrek och försökte ta sig loss. Det han har gjort är inte en sexlek, det är en våldtäkt. Vid en sexlek ska det vara mycket tydligt att det sker på bådas villkor. För honom var det säkert en lek, det brukar det nog vara för de flesta våldtäktssmän. Men TS var inte alls med på "leken".
  • Anonym

BDSM vad jag har förstått är inte när man utsätter någon för något mot sin vilja... Det har ts blivit och därmed kan hon polisanmäla honom.

• Anonym

Om denna tråd ens är sann så f-n vilken knasig kille som bara hoppar på och våldtar sin tjej när hon ligger och sover, även om hon pratat om sin "fantasi" innan! Man får väl kolla upp lite mer innan man gör en så brutal grej. Undrar hur han är funtad i päronet egentligen? Han kanske bara behövde en ursäkt (fantasin) för att leva ut sina mörkare sidor? Jag hade dumpat!!!! Skulle aldrig kunna älska nån som gjort mig illa på det sättet. Fel, fel, fel!!

• Anonym
    Anonym (ojoj) skrev 2012-07-15 12:48:11 följande:
    Tänk om din man berättat för dig om en fantasi att bli oralt våldtagen i sömnen och att du tog honom på orden och överraskade honom. Han blir förbannad och ber dig sluta men eftersom han oftast är kåt o villig så fortsätter du. Fog för anmälan?
    Går ju inte direkt att jämföra en man och kvinna då en man oftast är fysiskt starke än en kvinna. TS försökte göra sig fri men han höll fast henne, kan du försöka förstå hur det känns?
    Om en man blivit mot förmodan avsugen mot sin vilja så kan han enkelt få bort kvinnan... Så tja... inte direkt jämlik jämförelse det där.
  • Anonym
    Anonym (ojoj) skrev 2012-07-15 12:48:11 följande:
    Tänk om din man berättat för dig om en fantasi att bli oralt våldtagen i sömnen och att du tog honom på orden och överraskade honom. Han blir förbannad och ber dig sluta men eftersom han oftast är kåt o villig så fortsätter du. Fog för anmälan?
    Hade däremot kvinnan varit lika stark som mannen och han berättat för henne att hans fantasi är att bli tagen med en strapon och att hon sedan höll fast honom och tvingade sig på honom och genomförde det hela. DÅ hade det varit mer eller mindre samma situation och också grund för anmälan.
  • Anonym
    Truth skrev 2012-07-15 13:47:37 följande:
    Ja TS du blev våldtagen. Och ja; Anmäl svinet för helvete! Hur många fler fantiserar inte om våldtäkt, den där killen kommer kunna skylla på samma sak många gånger.
    Otroligt ologiskt. Det verkar ju som om han inte gjort detta vare sig före eller innan. Vad har du för bevis för att han skulle göra samma sak med en eventuell ny flickvän helt plötsligt?
  • Anonym
    Froststar skrev 2012-07-15 12:35:16 följande:

Så nu væljer du att sætta våldtæktsmanstæmpel på honom. Det jag finner mærkligt i så fall ær att de har varit ihop ett bra tag men helt pløtsligt, utan att han tidigare visat sådana tendenser ger han sig på och våldtar sin flickvæn? Och det efter att hon berættat om sin fantasi?

Ja det väljer jag, utifrån det TS berättat. Vad är det han gjort om han inte våldtagit henne? Hon hade berättat om sin fantasi för ett tag sedan, inte kvällen före. Hon slingrar sig och skriker och vill uppenbarligen inte. Varje normalfuntad man hade dubbelkollat så att hon var inte var seriös innan dom bara antagit att hon "spelade med". Att han inte gjort det innan har väl överhuvudtaget inget med saken att göra. Nån gång ska väl vara första gången för alla, och om han visat tendenser till våld tidigare vet vi ju faktiskt inte.
Svar på tråden Kan jag anmäla honom för våldtäkt?