• DeeDee

Ni med pcos...

Hej
    Kastar mig in i diskussionen.

Har tagit preventivmedel sedan jag var 14år, är nu 31, slutade i mars 2011, har ej haft ägglossning eller mens sedan dess.

Gick till gynekologspecialst där de konstaterade pcos och att vi i mars nu skulle få hjälp av dom med att bli gravida då det gått ett år, med allt oromantiskt som det tyvärr innebär att åka till sjukhuset.
    Läste en massa om pcos och insåg att vikten är en stor bit. Fick hjälp av en dietist i höstas. Gått ner 15kilo, ligger nu på 59kilo, 163cm lång.

Jag ville prova det "alternativa" först. Gick till en akupunktör(kinesisk traditionell läkare), gått regelbundet i 3 månader.
    hon fick igång både ägglossning och mens, och igår plussade jag! helt otroligt!
    Men jag vill påpeka att jag gått hos akupunktör för andra grejer innan, och det är STOR skillnad på vem man går till.
    Denna kvinna är utbildad sedan hon var barn i Kina och kan människokroppen utan och innan. Om någon vill veta mer om henne så skicka mig ett meddelande! Vill att fler ska få hjälp. Hon har hjälpt flera barnlösa:)

Kram på er alla och fortsätt kämpa!

Svar på tråden Ni med pcos...