Inlägg från: Anonym (inteOK) |Visa alla inlägg
  • Anonym (inteOK)

Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)

Anonym (Knullgubben) skrev 2019-11-27 16:11:47 följande:

Flera gånger om dagen, hur ofta jag sprutar beror på hur mycket knullande det blir däremellan

Knullar min man 2-3 gånger i veckan, däremellan 2-3 runkningar. Så ja nästa varje dag, men har även perioder då jag inte är kåt på flera dagar. Bästa utlösningen brukar bli då man inte runkat på 4-5 dagar.
    Knullade min man i morse och har nu återigen stånd.

• Anonym (inteOK)
    Anonym (C) skrev 2019-11-27 16:30:31 följande:
    Undrar samma, har frågat min kille som vägrar svara. Är ju nyfiken mest på hur hans vanor ser ut men han säger inget. Jag kan prata öppet om mig själv, så förstår inte varför han inte kan berätta. Börjar bli allvarligt intresserad av att veta då vårat sexliv börjar bli mer och mer icke existerande dessutom, jag har alltid haft högre sexlust än honom verkar det som. Kan också bli tänd av tanken på att han runkar men i dagsläget skulle jag mest bli sårad om det är så ofta som alla här inne skriver eftersom han så sällan vill ha sex med mig nu för tiden. Har aldrig kommit på honom runka heller. När och var runkar ni som är i förhållande?
    Din man kanske är i en down-period, eller så tycker han det är jobbigt att ta initiativ, jag blir kåtare då man tränar mycket och är ute i naturen.
    Jag runkar ibland ute i skogen också på min joggingrunda, letar så klart upp en skymd plats först och där jag stannar kommer det inga människor på flera timmar.
  • Anonym (inteOK)
    Anonym (inteOK) skrev 2019-11-27 16:30:42 följande:
    Knullar min man 2-3 gånger i veckan, däremellan 2-3 runkningar. Så ja nästa varje dag, men har även perioder då jag inte är kåt på flera dagar. Bästa utlösningen brukar bli då man inte runkat på 4-5 dagar.
    Knullade min man i morse och har nu återigen stånd.

Ja det var väl inte så svårt att förstå

• Anonym (inteOK)
    Kverulant67 skrev 2019-11-28 12:15:31 följande:
    Hmmm förstår inte... Eller menar du att du är homo?
    Ja det var väl inte så svårt att förstå
  • Anonym (inteOK)
    Anonym (2 gånger/dag.) skrev 2019-12-08 23:52:16 följande:

Tänk vad härligt det är att runka!
    Gratis, skönt och klimatsmart!

Tänker fortsätta runka så länge handen orkar med!

Vaknade i morse med världens fjong, hade inte runkat på flera dagar, sprutade mig själv i ansiktet

Blir nog en gång till nu när jag lägger mig.

Men ja efter 35 så går det väldigt mycket i vågor, ibland kan jag klara mig utan runk på 10 dagar.
  • Anonym (inteOK)
    Anonym (Var dag) skrev 2020-07-06 09:15:17 följande:

Runkar väl typ varje dag men till orgasm ett par gånger i veckan. Så härlig känsla att vara lite pirrig hela tiden. Båda gillade känslan av att vara lite småkåta hela tiden också i mitt förra förhållande. Gick och gned oss mot varandra, kyssar i nacke och hals osv var så galet hett.

Ja det är skönast att ha känslan kvar i kroppen, att alltid vara lite småkåt, ända tills man inte kan hålla sig mer. En gång i veckan är lagom, då har man retat upp den tillräckligt. Bästa är ungefär var 10e dag så får man även en rejäl laddning.
    Det bästa är om man slipper runka och får hjälp genom sugning eller ett skönt knull.
Svar på tråden Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)