• faren

Min tonåring slog mig i helgen.

Philippa skrev 2012-07-10 14:00:59 följande:

Kanske håller han på med droger?? Ring ungdomsstöd på soc så får du hjälp!

Varför tror du det? Han kanske är besviken på sin mamma, för att de har skilljt sig? Snorunge är han i iallafall, och ett sådant beteende måste stoppas på riktigt! Fullständigt oacceptabelt. Mamman gör helt rätt i att bryta kontakten för tillfället, hon verkar inte riktigt kunna sätta ner foten, och visa var skåpet skall stå!

I vilket fall klarar inte alla tonåringar av det, utan en fast hand, och bestämda reglar. Mycket kompromissande också, men till en viss gräns.

Jag hade inte backat för att anmäla mitt eget barn, i samma situation.Skrikandes
    Hur kan man omsätta barn i barnbidrag/ flerbarnstillägg och underhållsbidrag?
  • faren

Och så glömde jag att tillägga; "Vad fan tror ni blir resultatet av detta eviga daltande och "tassa om kring på tå", för dessa tonåringar? Det här är ju ett resultat; manipulerande, aggressiva, själviska ohyfsade och frustrerade unga människor, som varken vet ut eller in...

Hur kan man omsätta barn i barnbidrag/ flerbarnstillägg och underhållsbidrag?
Svar på tråden Min tonåring slog mig i helgen.