Inlägg från: Mandel |Visa alla inlägg
  • Mandel

Avskaffa sexköpslagen?

Hos tandläkaren får jag betala för att denne rotar i ett hål på min kropp och vad är då den stora skillnaden att någon får rota i ett annat hål på mig och jag då får betalt?

Skämt åsido så är jag för att folk får ha sex med varandra och har de lust att betala varandra för det så gör det.
    Dock finns det en mörk baksida som jag inte har en aning om hur man ska komma till rätta med.
    Hur stor del av de prostituerade gör det inte för att finansiera ett beroende? Hur många jobbar som "callgirls" och faktiskt mår bra och tjänar bra?
    Och är verkligen alla p-rulleskpdisar så smarta och har tänkt igenom vad de gör?

Hur vanligt är det att kvinnor köper sex? Av en man alltså.
    Min fördom är att majoriteten av sexköpare (och även porrfilmsköpare) är män. Och då undrar jag varför män har sådana problem att hitta någon att ha sex med utan att behöva betala för det. Vad är deras problem?

Om nu anledningen är att de får "för lite" sex hemma så skulle de kanske lika gärna lägga pengarna på en RUT-tjänst så frugan hemma blir gladare och då ha sex med henne

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Mandel
    overdose skrev 2012-07-18 06:00:29 följande:
    :)

Vad jag har hört är det även så att majoriteten säljare är män.
    Jo, men säljer de till män eller kvinnor?
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Avskaffa sexköpslagen?