Hon sa jag har en för KALL livmoder för att kunna bli gravid ?! som en trolldom detta
hej
detta är helt galet...om det stämmer :
jag och min pojkvän som jag bor ihop med sen några år tillbaka försöker få barn, vi har alltid köt avbrutet sex ända sen vi blev ihop, men har aldrig blivit gravid, inte ens när han kommit i mig under min ägglossning då jag fått positivt på äl-tester, har regelbunden mens, allt normalt..
Nu har jag fått kontakt med en medicinsk läkare någonstans i Sverige, via mail...
hon säger sig kunna hjälpa kvinnor att bli gravida genom akupunktur och örtte..
på hennes hemsida så står det hur många kvinnor hon hjälpt som gått på IVF behandling utan resultat, men efter att ha testat hennes örtte och genom akupunktur har dessa kvinnor blivit gravida genom naturlig väg ! Det låter ju helt fantasiskt om detta kan hjälpa.
Jag har fyllt i ett hälsoformulär som hon har, det är massa frågor allt ifrån min avföring, urin, puls, blodtryck, om jag har spänningar någonstans, hur ofta jag har huvudvärk, vilken färg min mens är, hur mkt jag blöder när jag har mens, om jag är kall om händer fötter osv...
Jag har alltid kalla fötter och händer..hög puls.. mkt spänningar runt nacke och huvud ofta..
Efter jag fyllt i formuläret och skickade det till henne, så fick jag svar idag, jag citerar:
Hej!
Tack för att du fyllt i formuläret! Genom ditt formuläret, tror vi att orsakerna till problemet är: Från den kinesiska synvinkel är Njure-Yang och Mjälte-Yang för låg, insidan av din livmoder för kall, och precis som frögroning och tillväxt behöver solen, implantation och tillväxt av befruktade ägg behöver också en varm miljö.
Vi tror vi kan hjälpa dig genom att skicka örtté. Örtte kan värma livmoder och stärka Yang.
Dessutom, priset är 250kr per stor påse(består av många olika örter). En påse för 2 dagar.
Man kan betala via bankgiro. Vi kommer att skicka ut under 1-2 arbetsdagar efter att din betalning syns på vårt bankkonto.
Okej, så jag har alltså en kall livmoder och därför aldrig blivit gravid med min kille ? ? ..
Ja, det kanske stämmer.... eftersom jag lätt fryser och har kalla händer, fötter..
Tror ni detta kan hjälpa mig ? Kan detta stämma ?
Tacksam för svar!