• Anonym

Hon sa jag har en för KALL livmoder för att kunna bli gravid ?! som en trolldom detta

Kvacksalveri. Det är helt omöjligt att en riktig läkare kommer dragande med djävla hokuspokus om yin och yang och örtter och sånt skit. De skulle förlora sin licens direkt, såvida den inte var köpt på Kinesiska Institutet för Humbug.

Det är någon som försöker blåsa dig på stålar. Ring polisen.

• Anonym
    Anonym (Eh) skrev 2012-07-03 14:44:18 följande:
    Alltså, när hon pratade om "kall" menar hon faktiskt inte temperaturen, utan hon syftar just på att din Yang är för låg.

Bättre förklaring på Yang kan du läsa här:
    sv.wikipedia.org/wiki/Yin_och_yang

Hon kan lika gärna ha rätt om att din Yang är för låg, men att använda ord som kall är missledande och visar att hon inte ha koll alls. Och dessutom sälja 2-dagars medicin köper jag inte heller. Den riktiga kinesiska örtmedicin brukar man äta/dricka minst 7 dagar, ibland upp till månader för att justera obalansen i kroppen.

Jag råder dig att gå till en riktig traditionell kinesisk medicin expert om du vill bli hjälpt på riktigt.
    Jag råder henne till att gå till en riktig doktor istället för nån jävla fantasy-trollkarl med hittepå-vetenskap.

Du får inga barn för att du är besatt av demoner. Du kan få köpa min anti-demonsalva för bara 1000000000000 kr. Den består av smör och mitt spott, som är det värsta som demoner vet.
  • Anonym

Hittade den här tråden av en slump, kände igen mig lite! Ska berätta:

Precis som du TS blev jag inte gravid trots positiva ÄL-tester, åren gick. Anmälde oss till utredning. Var på massage på nåt kinesiskt ställe och innan jag gick hem ville en läkare undersöka mig. Jag har preciiiiis som du kalla händer och fötter, hög puls, spänningar kring nacke och huvud. Riklig mens. Läkaren sa snabbt: 'din livmorder är kall, det är inte lätt för dig att bli gravid och du har riklig mens". Jag blev så chockad! Hon ville att jag skulle börja äta några piller som jag köpte.

Dessa piller hann jag aldrig (tack och lov) börja äta för några dagar senare gjorde jag ett positivt graviditetstest! När jag minst anade det! Ska tillägga att jag vid ÄL den månaden ätit rosenrot, bisolvon och bidrottninggele, hade testat alla preparat tidigare utan effekt men tänkte att nu jävlar testar jag allt på en gång. Om det var det som gjorde mig gravid vet jag inte. Är nu i vecka 32 och tacksam varje dag för att jag tillslut blev gravid. 

Hur har det gått för dig? 

Svar på tråden Hon sa jag har en för KALL livmoder för att kunna bli gravid ?! som en trolldom detta