Hur förvarar ni vattnet?
Hur förvarar ni de kokta vattnet när ni är ute på stan eller liknande, de ska väl förvaras kylt? el hur gör ni? El tar ni med varmt vatten i termos ? el tetror ?
Hur förvarar ni de kokta vattnet när ni är ute på stan eller liknande, de ska väl förvaras kylt? el hur gör ni? El tar ni med varmt vatten i termos ? el tetror ?
Kokt vatten? Till vad?
Jag har tetror när jag ska bort så man slipper bry sig om att värma.
Utgår från att du menar vatten för att blanda ersättning, och vi har alltid med oss en termos med "lagom" varmt vatten. Tycker det är smidigast så helt enkelt
Ska kanske tillägga att den ersättning vi har ej finns på tetra, annars verkar det ju smidigt. Dock vet jag inte om folk värmer dem eller hur de får lagom temp på maten...
Vi har kommunalt vatten så det vanliga kranvattnet (som inte var kokt) hade vi i en pet-flaska som sedan blandades till ättemp med kokt vatten som förvarades i en termos.
ok tack för svar =) tetra har jag funderat på men de är så mycket i den och de går inte åt till ett mål mat. den kan ätas kall står de så de är kanske de bästa, får prova innan om hon gillar det.
Vinxen kokt vatten till ersättning ska jag kanske skriva =)
de sa de på bb, men hmm ska kanske prata med bvc gubben och höra vad han säger