-
Vad skönt att allt gick bra! Grattis till den lilla flickan!! :)familjenekberg skrev 2013-01-11 15:45:26 följande:Allt har gått bra snittet blev lite tidigare lagt pga att vattnet gått och att jag fick mycket värkar. Var planerat till efter lunch nu blev det vid halv tio. Så kl 10:23 föddes värden sötaste lilla flicka som ska heta Elvy. Hon vägde 3465g och var 49cm lång.
-
Jag blev rätt nöjd med de bilder vi fick frå vårt RUL i fredags. Men det kan bero på att bilden vi fick på första försöket bara var massa blurr. Haha:
Men vi fick ingen såndär häftig ansiktsbild, hade jag velat ha :)
Å andra sidan fick vi 3 bilder gratis så jag ska inte klaga.
-
Felize: Så tråkigt! Hoppas ni kommer på fötter snart igen! Kram
-
Jag har en flickdress i storlek 50 här hemma. Fick en hel påse med könsneutrala grejer för ett tag sedan men den hade smugit sig ner där.
Den är helt ny med lappar kvar och allt Är det någon som vi ha den?
Finns i Göteborg men kan ju skicka den mot fraktkostnaden om man inte kan hämta. -
Försöker lägga upp en bild från min ipad men det är hopplöst..viseversa skrev 2013-01-14 21:37:00 följande:Yarrow hur ser den ut??
Det ena är i alla fall en hängslebyxe-sak med tryckknappar undertillför blöjbyten, storlek 50/56, det andra var matchande långärmad tröja med randig krage i storlek 50.
någon slags dimrosa färg, från Espirit..
Den är rätt tjock i tyget faktiskt. Hade nog varit lite för varm för min maj-bebis ändå :D -
-
Tada, jag lyckades!! :D
-
Får se om någon vill ha hela dressen annars kan ju jag skicka byxorna till dig :Dviseversa skrev 2013-01-14 22:19:51 följande:Byxorna var fina. Tröjan mindre fin.
-
Whi! N ha vi köpt barnvagn också! Har varit ute efter en Retro och hittade den perfekta på blocket igår!
Så glad! :)
-
Vi är supernöjda! :) Önskar min mamma hade sparat min gamla vagn. Det var faktiskt hennes kommentar nä jag berättade att vi ville ha just en sån här vagn.. "Ja, hade jag vetat att du skulle bli som du är så skulle jag sparat allt gammalt skt jag hade"... Haha :) Samma sak sa hon när jag letade med ljus och lykta efter en stringhyllaNehn skrev 2013-01-15 17:36:56 följande:
Ser ut som en sån jag åkte i när jag va liten :D den står kvar hos mamma på Gotland, brukar använda den när vi flyger dit så man slipper släpa :) såååå snygg!