• madde90

Vi som är överviktiga & gravida.

Här kommer bilden på dagens mage som jag inte kunde lägga upp i morse... Lägger även upp förra veckans bild.. Tycker ni de är någon skillnad??

Förra veckans bild... V. 10

Veckans Bild...  V. 11

Blev ett inlägg till då jag inte fick med veckans bild på första..

• madde90

Tack.. Glad
    Känns bara så overkligt att jag redan visar en "kula" jag är ju trots allt bara i v. 11.. Men sonen dröjde de nog till efter v. 20 innan de syntes som de gör nu...

Hoppas ni med får en fin mage snart... 

• madde90

Ja tycker du ser gravid ut.. :) va tycker du om min bild ja la upp tidigare...

• madde90
    Pudel skrev 2012-07-20 22:34:57 följande:
    Absolut gravid skulle jag säga, jättefin mage. Är det ditt första barn?

Man blir ju lite nojjog som överviktig, vill så gärna se gravid och fin ut men är rädd att jag bara ser extra tjock ut. Tycker jag ser smala fina kvinnor med kulmage varje dag och sedan kommer jag med något som skulle kunna vara ett extra bildäck.
    Detta är mitt andra barn..
    Jo de blir man verkligen.... 
  • madde90

Ingen bra dag... Illamåendet har tagit över... vill bara gå hem från jobbet...

• madde90

Håller tummarna... :)

Här mår jag verkligen skit... Illamåendet jagar mig dygnet runt o tabletterna o Sea banden hjälper inte. Så bara att gilla läget... Går in i vecka 12 i morgon o då är de 2 veckor kvar tills vi får se pyret igen... Längtar...

• madde90
    Pudel skrev 2012-07-22 20:24:56 följande:
    Som förstagångsmamma så undrar jag ju lite om hur det känns? Misstänker nämligen att jag också börjar få det. 
    Jag hade aldrig foglossning med min son, men beskrev för min syrra hur jag kände och hon tror de är de.. Så ska få låna hennes foglossningsbälte och se om de hjälper.. Känns som om jag ska gå av på mitten... 
  • madde90
    Sagolina skrev 2012-07-28 13:32:07 följande:
    Inga kul nyheter på ultraljudet igår. Bm hittade inget hjärtljud och fostret var i storlek med 9v, då jag borde vara i v12. Missfall som ännu inte kommit ut...
    Igår fick jag ett piller som förbereder kroppen på att få ut fostret och imorgon skall jag ta de piller som sätter igång att allting kommer ut.

Nu blir det att vänta på att kroppen återhämtar sig och samtidigt ta tag i vikten, sen skall vi försöka igen!   
    beklagar
  • madde90
    c89 skrev 2012-08-03 19:20:51 följande:
    Var bor alla förresten? 
    Själv bor jag i Kalmar Glad 
    Ja bor i oskarshamn.. Inte långt ifrån Kalmar.. Glad
  • madde90
    Whoeix skrev 2012-08-06 00:11:23 följande:
    Madde90: åh så spännande och roligt! Vilken vecka är du i? Hoppas allt går jättebra imorgon!
    Jo de gick jätte bra... :) blev flyttad från den 10/2 till 12/2 så är i v. 13 (12+5)  Vägde mig där när jag ändå var på plats o har gått ner 4 kilo sen inskrivning.. 

Här är lilla pyret.. Hjärta

Svar på tråden Vi som är överviktiga & gravida.