Vi som är överviktiga & gravida.
Jag är så sjukt sugen på sibyllas snitsare!! Ååh! Vi ska till Ullared i november för bebis och julklapps shopping. Ska bli kul. Var där i juli senast men då köpte jag inte en enda pryl till bebis! :)
Jag är så sjukt sugen på sibyllas snitsare!! Ååh! Vi ska till Ullared i november för bebis och julklapps shopping. Ska bli kul. Var där i juli senast men då köpte jag inte en enda pryl till bebis! :)
Bräckehäxan, åh underbart! Vi brukar hyra ett hus 10minuters bilväg från Ullared varje sommar i några dagar! Älskar det! :)
Jäkla mög, jag är förstoppad! Får fasen inte ut ett skit!! (Hahaha skit) nä men.. Vafasen, har druckit massa vatten, ätit mörkt bröd med frö, och clementiner!
Snart går jag in i vecka 25!! Längtar redan efter bebis! Hur går allt för er?
Friddeli.blogg.se
Här är min mage i v.22 :) ( Idag är jag i v26)
Får pass på att ladda upp bilder nu när jag för första gången är inloggad här på en dator.
98 dagar kvar! :)
Hihi mer än jag som tycker det låter mer när man säger hur många månader det är kvar än dagar? ;)
Friddeli.blogg.se
Var hos min barnmorska innan idag. Hjärtljuden lät jättebra. Magen mättes och låg innom kurvan! Skönt! Allt såg bra ut och jag fick en tid till glykos!! :/ usch!
Vi tänkte först ta reda på kön. Men pysen ville inte visa vad den var för oss. Så nu är vi kluvna. Kanske frågar vi vid nästa ul i v32 eller så struntar vi i det.
Friddeli.blogg.se