• madde90

Vi som är överviktiga & gravida.

Jo visst är de roligt. :) men hade velat att de hade väntat 2 v till. Men inget att göra åt...

• madde90

Har ni berättat för alla att ni väntar barn?? Ni som är i början av graviditeten...

• madde90

Ok jo de förstår jag.. men här är de svårt nu att hålla de hemligt. Hoppas ja klarar de någorlunda i 2 veckor till.

• madde90

Tack...

Ja har fått berätta för alla på jobbet o mina chefer då jag mått så dåligt o som sagt så syns de ju nu. O de är fler som har misstankar o även sätt mig så känns lite onödigt att hålla de hemligt... Får se hur ja klarar de.... Går in i v. 12 på tisdag...

• madde90

Här börjar denna dag dåligt... Mår skit och jag ska till jobbet för ett 10 timmars pass.. Känns inte bra detta... Nu blir de snart att försöka gå till dagis med sonen.. Bara de är en utmaning... Sen när man kommer hem ja då ska de börja tapetseras... Ingen bra dag.. Rynkar på näsan

Hoppas ni andra har en bättre dag en va jag har.. 

• madde90

Tog ny magbild idag... Jag såg att de va skillnad... :) kan inte lägga upp den via mobilen... Gör de ikväll eller i morgon så får ni säga mig om ni ser skillnad.... :)

• madde90

Här kommer bilden på dagens mage som jag inte kunde lägga upp i morse... Lägger även upp förra veckans bild.. Tycker ni de är någon skillnad??

Förra veckans bild... V. 10

Svar på tråden Vi som är överviktiga & gravida.