Vi som är överviktiga & gravida.
Är i v5+2 idag :)
Är i v5+2 idag :)
Åh vilka fina magar!! Ser fram emot att få en större mage, och hoppas verkligen att det kommer synas något på mig innan v35 haha ;)
Jag är bara i 5+2, v6 med andra ord ^^ Så har god tid på mig att odla mage.
Nepp. Min lillebror vet då han var och hälsade på förra helgen då jag fick en pytteliten blödning. Blev ju ledsen etc så var lite svårt att inte förklara för honom då. ;)
Men ingen annan vet. Var inne på ett andra blodprov för att mäta hcgt idag, och så fort jag får reda på resultatet på det så skall jag berätta för min bästa vän. Förhoppningsvis vet jag imorgon!
Är så spännd pch orolig...tänk om det inte stiger? Tänk om det blir MA igen... Huuuu..
Ja det är helt klart skillnad! Supersöt mage! Längtar och hoppas så att jag har en likadan om några veckor!
Just nu ligger jag i sängen med ont och pulserande i ländryggen, och är rädd för ytterligare ett Mf.
Tigerkakan: hade du? Var i ryggen satt det onda?
Jag försöker tänka positivt men det är så svårt..är så orolig för ett till MF.
Molar och pulserar i hela nedre ryggen. Inte någon annan stans.
NU får det bli den 31e och mitt VUL! :)
Tigerkakan: precis så som jag känner! Hoppas att det för en gångs skull är helt normalt. Min kropp tycks inte eta vad det betyder annars. -.-
Ang viktnedgång, så har jag gått ner 35kg under tre år. Detta med mindre portioner, bättre mat (men fortfarande kolhydrater och fett och salt och socker och allt, vanlig mat helt enkelt.) Nästan alltid hemlagat från grunden, inga halvfabrikat, bättre mående psykiskt och MOTION.
En cykeltur i raskt tempo på 6km per dag gör guld för välmåendet och kroppen! Simma är roliga och bra det med :)
Och framförallt, stressa inte en stor viktnedgång. Det är bättre att kroppen tar sin tid, då hänger hjärnan med också. ;)
Pudel: du ser absolut gravid ut!! :D
Sagolina: lät otroligt gott dock! ;)