Vi som är överviktiga & gravida.
Hänger på här.. är i v21 nu..
Hänger på här.. är i v21 nu..
Är nu i v 21. Vägde 98 vid inskrivning. Har nog redan gått upp 5-6 kg :( men blir väl så när man småäter för att dämpa illamåendet och att samtidigt sluta röka. Men det var i början, småäter inte längre och rökningen är ett minne blott.
Min BM tog det ganska lugnt. Försök få in 30 minuters motion och ät bra och allsidigt. . Har stirrat upp mig innan men dom andra barnen men denna gången så blir det som det blir. Är sista barnet och kilona tar jag itu med senare ;)
Hur mår ni ??
Jag är bara i v.11 än så länge, men peppar peppar så verkar det som att illamåendet sakta men säkert börjar lägga sig. Men jag känner mig inte alls gravid längre! Brösten är lite ömma men annars verkar alla symptom försvunna :P vet inte om det är vanligt eller om man ska va orolig haha!
Igårkväll skrev jag och min sambo papper på ett hus, det värsta är att vi får nycklarna den 1/12!!!! Bara en månad, så nu måste vi hinna sälja vår lägenhet typ igår! Haha man känner stressen lite!
Hur mår du själv?
Åh vad härligt det måste vara när man börjar känna lite mer :) får man fråga när det började synas på dig att du är gravid? :) är orolig för att jag bara ska se tjockare ut hela tiden haha :P
Tack :D
Oj så tidigt hehe! :) jag går in i v13 imorgon, de påstår att man ska kunna slappna av och andas ut lite när 12 veckor har gått, men jag vet inte hur man skulle kunna göra det när man inte fått något som helst livstecken från den i magen :P. Var på inskrivning i måndes och lämnade prover och sånt, hon sa jag hade "ovanligt bra järnvärde för att vara gravid", det skrämde mig haha! Känns som något är fel larvig som man är! :P