Vi som är överviktiga & gravida.
Plussade igår. och idag. Ingen aning om vilken vecka ja är i. Är överviktig . Men hoppas allt går som det ska ändå. Men rädd för tidigt missfall o sånt.
Plussade igår. och idag. Ingen aning om vilken vecka ja är i. Är överviktig . Men hoppas allt går som det ska ändå. Men rädd för tidigt missfall o sånt.
Min mens var väldig konstig förra månaden, kom liksom bara lite blod på pappret när jag torkade mig i ca 2 dagar . men visade negativt när jag testade och sen så tänkte jag att jag väntar o ser om jag får mens denna månad. Men inget har kommit så min sambo bad mig testa och jag plussade, så har ingen aning om när jag blev gravid. Barnmorska ringer upp imorgon .
Gick in i v. 10 idag. :). Mår som en påse skit speciellt på kvällarna då kommer mitt jävla illamående, det är hemskt. Ska inte till bm fören den 30e januari.
Ska man stå ut med att må såhär eller borde jag ringa på måndag och fråga om jag kan få något för illamåendet ? Hålla i sig sen vecka 6-7 ungefär. :/.
hej hej.
Första mötet med vår BM på fredag, lite nervös för vad hon ska tycka om vikten, men tänker på vad jag stoppar i mig och rör väldigt mycket på mig, så hoppas att hon ändå är trevlig fast ja är överviktig.
Jag är ny här, kan inte läsa alla kommentarer då det är för många. Jag vägde 89 men gick upp till 93 runt jul. Det verkar som att jag inte kan bli gravid men jag får, pga min vikt, ingen hjälp. Min sambo och jag vet alltså inte om det är fel på någon av oss eller om det bara är min vikt som ställer till det.
Jag stress och tröstäter konstant. Jag känner mig så dålig som trots den stora viljan att få ett barn inte kan sluta äta. Finns det någon med liknande problem där ute? Eller är jag helt ensam?
Hej. jag undrar om det finns någon som har eller som ska få tvillingar? Syns magen fortare om man väntar 2? Vi är nånstans mellan 15 och 20. UL nästa vecka och fick en liten chock idag att jag redan blivit tjockare än vanligt. Har lite hull sen innan. Min sambos mamma är tvilling. Hur stor är risken att vi kan få det ? :o. Allt är ju välkommet men man blir ju lite nyfiken.