• 3oyo

Vi som är överviktiga & gravida.

Yarrow skrev 2014-06-08 21:21:09 följande:
    MissKAtty, nä, efter tvåan nu så tar vi ett uppehåll på 4 år. Då är vi 34 när vi försöker oss på en trea. Förhoppningsvist så fungerar det snabbt då, nu vet ju ju vad son har varit felet innan. Och så när vi är 40 är de yngsta runt 5 år, planerat väl. Haha. I alla fall i huvudet sen får vi väl se hur det blir med det :) om 4 år kanske vi känner oss nöjda ändå, man vet ju aldrig..

Exakt vår plan. Tvåan blir 5 i sommar jag blir 33 i höst och förhoppningsvis kommer bebis i februari. Således fyller jag 34 det året men på hösten. Jag har varit lite kluven till att skaffa en till. Men vi båda har rätt tragiska syskonhistorier i bagaget därför vill jag ge mina barn möjligheten att ha två syskon i framtiden. Man bör lite lätt bekväm när de är så stora. Men vi resonerat så att småbarnsåren är över så fort, det är bara att höra ut och hoppas att det blir en enkel bebis att ha att göra med. Båda våra har varit rätt så enkla så vi får väl se hur denna vore, ska vi bidra till statistiken så vore det säkert kolik och sömnlösa nätter.
  • 3oyo

Alltså herre gud så jag skriver. Telefonen väljer egna ord och det går knappt ändra för markören hoppar runt och börjar skriva mitt i texten. Hoppas ni kan byta ut de galna orden i huvudet....

Svar på tråden Vi som är överviktiga & gravida.