• Kesi

Vi som är överviktiga & gravida.

Jag är gärna med i den här tråden!
    Är nu i vecka 20 (19+3). Jag är 167 cm och vägde på inskrivningen 105 kg.
    I tisdags var jag på RUL som visade att jag väntade en liten tös! Allt såg bra ut och det var inga problem att se på UL. Min mamma jobbar som barnmorska, med ultraljud varje dag och hon menar att det behövs en REjäl hängbuk innan man måste hjälpa till att lyfta upp den!

Jag hänger på BF-listan! 

{#emotions_dlg.flower} = flicka
    Nalle= pojke
    Hjärta= hemligt/vet inte

November 2012

21/11 Pudel, första barnet, Stockholm  

December 2012

18/12 Kesi, första barnet 

• Kesi

Lyckades givetvis glömma symbolen!

{#emotions_dlg.flower} = flicka
    Nalle= pojke
    Hjärta= hemligt/vet inte

November 2012

21/11 Pudel, första barnet, Stockholm  

December 2012

18/12 Kesi, första barnet {#emotions_dlg.flower}

• Kesi

Bjussar även på den senaste bilden, tagen för 2 veckor sen ungefär.
    Här har jag "gömt" mitt häng innanför byxkanten så att man bara ser "gravid-magen".
    Snaart kanske jag BARA ser gravid ut Flört 

Även en bild från RUL i tisdags!

• Kesi

Ny bild idag V. 19+6. Nu börjar magen ta form och har blivit lite hårdare Glad Jag testade att ha den tajtare varianten av kläder idag. Jobbigt när jag hela livet jobbat med att "dölja" magen så mkt det går! Nu får den visa upp sig!
    103 kg idag. Så -2 kg sen inskrivningen på 105 kg.

• Kesi

Lägger in en bild på den nakna sanningen. Usch. Hatar bristningarna och njuter inte en sekund av gravidmagen. Vill bara ha bort den! Hade dock uppskattat det om någon annan lagt ut något liknande så jag gör det ändå GladDet känns okej i den här tråden!

Här är från idag V. 22+0  
    Hängbuk + bristningar. Så charmigt.

• Kesi
    c89 skrev 2012-08-15 21:32:31 följande:
    Ja, men du är jättefin du också!