• Kesi

Vi som är överviktiga & gravida.

Jag är gärna med i den här tråden!
    Är nu i vecka 20 (19+3). Jag är 167 cm och vägde på inskrivningen 105 kg.
    I tisdags var jag på RUL som visade att jag väntade en liten tös! Allt såg bra ut och det var inga problem att se på UL. Min mamma jobbar som barnmorska, med ultraljud varje dag och hon menar att det behövs en REjäl hängbuk innan man måste hjälpa till att lyfta upp den!

Jag hänger på BF-listan! 

{#emotions_dlg.flower} = flicka
    Nalle= pojke
    Hjärta= hemligt/vet inte

November 2012

21/11 Pudel, första barnet, Stockholm  

December 2012

18/12 Kesi, första barnet 

• Kesi

Lyckades givetvis glömma symbolen!

{#emotions_dlg.flower} = flicka
    Nalle= pojke
    Hjärta= hemligt/vet inte

November 2012

21/11 Pudel, första barnet, Stockholm  

December 2012

18/12 Kesi, första barnet {#emotions_dlg.flower}

• Kesi

Bjussar även på den senaste bilden, tagen för 2 veckor sen ungefär.
    Här har jag "gömt" mitt häng innanför byxkanten så att man bara ser "gravid-magen".
    Snaart kanske jag BARA ser gravid ut Flört 

Även en bild från RUL i tisdags!

• Kesi

Ny bild idag V. 19+6. Nu börjar magen ta form och har blivit lite hårdare Glad Jag testade att ha den tajtare varianten av kläder idag. Jobbigt när jag hela livet jobbat med att "dölja" magen så mkt det går! Nu får den visa upp sig!
    103 kg idag. Så -2 kg sen inskrivningen på 105 kg.

• Kesi

Lägger in en bild på den nakna sanningen. Usch. Hatar bristningarna och njuter inte en sekund av gravidmagen. Vill bara ha bort den! Hade dock uppskattat det om någon annan lagt ut något liknande så jag gör det ändå GladDet känns okej i den här tråden!

Här är från idag V. 22+0  
    Hängbuk + bristningar. Så charmigt.

• Kesi
    c89 skrev 2012-08-15 21:32:31 följande:
    Ja, men du är jättefin du också!

Ja, men jag kan onekligen se det vackra i alla och tycker på fullaste allvar att det är finare med en större tjej än någon som är jättesmal. Alla har olika ideal och åsikter kring kroppar och jag tycker det är finare med hull helt enkelt, även om man såklart måste må bra själv också, det är ju utstrålning som gör en ännu vackrare i regel Flört

Sedan får vi inte glömma att vi alla har en man som älskar oss både för vårt yttre och inre så pass mycket att de faktiskt vill skapa det livslånga band som ett gemensamt barn ger! Hjärta

Jag har också fått jättemycket bristningar under naveln, främst i mitten på magen. Har lite på höfterna också men dom syns inte riktigt på bild. Jag tänker dock som så att dom bleks med tiden. Mamma som fick barn för senast 8 år sedan nu har bristningar, men dom syns knappt för att dom är så ljusa nu. Med sol och tid så syns dom ju allt mindre, sedan försöker jag resonera som så att det är värt bristningar så länge man får ett friskt, älskat barn på köpet Flört Solig

Jag håller med dig! Men då ska ungen banne mig vara söt FlörtFlörtDrömmer haha..
  • Kesi

Jag vägde 108 kg till mina 167 cm när jag blev gravid så det kan du, Linis Glad

• Kesi

Lägger in en bild på magen idag. V. 26+1
    Nu börjar det bli myckeeet sparkar! Hur mycket känner ni av det? Vilken tid händer det oftast?

Svar på tråden Vi som är överviktiga & gravida.