Jenma24 skrev 2012-09-27 12:59:34 följande:
Nu har det gått sådär mkt tid sen jag var här sist.. har försökt läsa ikapp
som svar på vilken vecka man är i: Jag är i vecka 11 nu (10+5). Tycker tiden gått lite fortare på sistone, sitter inte och kollar varje dag vilken vecka+dag jag är på som jag gjorde i början.
Tror att vi ska berätta för vår son i helgen, han är världens goaste 2,5-åring och han har ibland på sistone sagt "mamma bebis i magen", han har ju i och för sig också dragit upp sambons tröja och sagt "pappa bebis i magen?" hahaha så det kommer sig nog av att vi talat lite om sånt då han fick en liten kusin i augusti.
Om cirka 14 dagar ska vi ¨på KUB och få sen den lilla pysen, spännande!!
Vad gulligt att din son går och säger så =)
Har råkat ut för samma fast med kompisars dotter. Var i vecka 6 och vi skulle berätta det för dem. Hon var hela tiden och petade på min mage och drog i tröjan och tittade jätte konstigt på mig. När vi berättat för dem förstod dem nog lite vrf dottern petat på mig. Dottern som i övrigt är väldigt förtjust i både mig och min man. Ska alltid gosa och sitta i knäet och dra i oss o leka. Är lite sur nu för jag kan inte lyfta henne och springa runder som förr. Hon är ju bara 2 år men så söt.
Längtar verkligen efter vår bebis nu. "Bara" 12 veckor kvar.