• madde90

Vi som är överviktiga & gravida.

Hej här är en tjockis till.. Hoppas man får hoppa in här.

Väger nu 96kg och vägde 98 innan gravid.. Väntar nu nummer 2 som är beräknad att komma runt 10 februari 2013...  Så är i V 11. (10+2)...

Även att jag är överviktig så har de redan börjat synas på mig vilket jag inte trodde de skulle göra. Magen har fått en helt annan form och har blivit större. har även bekanta som kommit fram och frågat när bebis ska komma... Känns inte så skoj då jag försökt hålla detta hemligt till efter v. 12...   Så de gick ju lite som sagt åt skogen...

• madde90

Vilken vecka är ni i???

Vi fick se lilla knyter för lite mer än 2 v sen o den 6 aug får vi se knytet igen då de är dags för kub test...

• madde90

Ok ja den där glukosbelastningen är ingen höjdare. Fick göra ett med sonen o har fått en tid runt v. 20 tror ja de va för att göra ett.

• madde90

Text försvann... Men belastningen med sonen visade mkt bra... Så hoppas på samma denna gång.

• madde90

Ja har gått ner 2 kilo sen graviditetens start... Har de börjat synas något på er???

Jag är i v 11 o magen fått en annan form o blivit större... Så på mig har de börjat synas... Trodde de skulle dröja längre... Men har bekanta som frågat när de är dags. Så inte lätt att dölja när de börjat synas...

• madde90

Fin mage du har... :) 

Här kommer en bild på min mage.. har även jag lite hängande mage.. men själva magen har inte varit såhär stor som den är nu... Men lite syns de allt...  Bilden är tagen för en vecka sedan.. Är nu i v. 11 (10+3) Får ursäkta bilden lite men är på jobbet där...

• madde90

Förstår va du menar.. De ville jag med nu inför 2:an men de blev andra planer i stället då ja fick plus på stickan.. MEn är ändå glad att jag gått ner 1 kilo nu sen jag blev gravid..

• madde90
    Whoeix skrev 2012-07-19 19:10:44 följande:
    Åh vilka fina magar!! Ser fram emot att få en större mage, och hoppas verkligen att det kommer synas något på mig innan v35 haha ;)
    Vilken vecka är du i nu??
  • madde90

Jo de är klart... Med min son började de synas sent så är på ett sett glad att de börjat synas...

Svar på tråden Vi som är överviktiga & gravida.