• nicar

Ni som försökt länge, vad gjorde just den månaden det tog sig?

Jag och min man hade försökt på egen hand i flera år utan resultat. Något överviktiga båda två. Vi provade att ha sex i alla möjliga olika ställningar och på olika tidpunkter och olika ställen. Jag åt folsyra, provade bisolvon, rosenrot både i kombination och var för sig men inget resultat. Min man åt zink och testade bisolvon men icke.
    Under semestern började jag springa och försökte hålla liv i det även under hösten, två-tre gånger i veckan.
    I augusti anmälde vi oss till fertilitetskliniken och jag gick och lämnade blod och min man spermaprov. Sedan fick vi besked om att vi var välkomna på ett läkarbesök för att få reda på svaren.
    I samband med att jag skulle lämna mitt blodprov köpte jag ACO vitaminer Kvinna och slutade ta allt annat, inklusive folsyran då det fanns i de nya vitaminerna.
    Två månader senare plussade jag och är i vecka 12 nu och hoppas på att det lilla livet vill stanna kvar ett tag till.
    Vet inte om det beror på att utredningen drog igång eller att jag tog vitamintillskott eller en kombination, hur som helst känns det overkligt och kanske värt att testa för dig också.

Svar på tråden Ni som försökt länge, vad gjorde just den månaden det tog sig?