Inlägg från: Maria V |Visa alla inlägg
  • Maria V

Hur blev det för dig med egen häst när du fick barn?

Nu har jag inte orkar läsa allt. Men jag har haft medryttare när jag har varit gravid. Detta har funkat jätte bra. Har inte velat lämna bort på foder då jag vill ha koll på hästen. Eftersom att jag inte vill vara utan häst så har jag bara haft medryttare till mina.
    Nu bor jag själv med två barn och våra tre hästar och det funkar jätte bra. Barnen hjälper till så gått dom kan. Dottern som är strax över 5 rider en ponny själv och sonen har även han blivit intresserad.  Så för mig har det fungerat jätte bra. 

Wilma 070313 Hjalmar 080724
  • Maria V
    Seven Costanza skrev 2012-07-02 23:31:18 följande:
    Hur många medryttare har du haft samtidigt då? För jag kommer ha två fr.o.m. hösten men de har inte tid att ha sju dagar i veckan tillsammans så om jag inte ska rida alls måste jag nog ha EN TILL vilket jag tycker blir en massa spring, eller byta ut dem vilket ju är synd eftersom jag är nöjd med dem.
    Jag hade två tjejer då jag hade två hästar.. Men eftersom att dottern rider själv nu så har jag inte någon alls längre.. Men ska skaffa till min då jag vill ha lite mera tid att lära barnen rida.
    Wilma 070313 Hjalmar 080724
Svar på tråden Hur blev det för dig med egen häst när du fick barn?