• Hoppet 3

En underlig fråga...

Är jag desperat eller?
    Har en underlig fråga. Är det någon som varit gravid med tvillingar var av ett försvunnit som mf och det andra funnits kvar? Hur ont har man om man blöder som vanlig mens fast man är gravid? Är det någon som förstår min fråga?
    HOPPAS!

• Svar på tråden En underlig fråga...
  • Johnna

Har inte erfarenheten själv men känner andra som varit gravid med tvillingar, men förlorat den ena med mf. Den andra föråga förstod jag inte...

• Hoppet 3

Försöker på nytt: om man är gravid och ändå får mens som vanligt. För det kan ju vissa ha. Har man lika ont då (om man nu har mensvärk i vanliga fall) eller känns mensen annorlunda?
    Hmmm blev det lättare att förstå nu?

• ankan

Jag var gravid med tvillingar varav den ena dog i ett väldigt tidigt skede. Tyvärr förlorade jag även den andra några veckor senare. Blödningar behöver inte vara farliga i början av graviditeten. Tvärtom har väldigt många blödningar i början. Men har man samtidigt ont har man all anledning att kolla upp det. Blödning + ont = inte bra!

• Rhonda Breeze

Hej,
    Nu blir det lite grann av "Jag mötte Lassie" men jag hoppas att ni ursäktar....

En väninna berättade för mig att hennes väninna hade fått missfall men ett litet tag senare visade det sig att hon var gravid och att det var det andra tvillingfostret som var kvar.

• MajaIda

Jag en vän som väntade tvillingar- hon fick missfall fast bara med ena o andra en en söt 7 åring idag!
    Fast det var riktigt missfall, inte bara en blödning*
    Om du blöder-o är gravid- som mens ska du nog kolla upp det imorgon.
    Lycka till*

Svar på tråden En underlig fråga...