Kan pappan tvingas till ett drogtest vid misstanke?
Hej,
Vet inte var jag ska börja någonstans och vart jag kan vända mig och ställer nu ett litet hopp till er för lite svar!
Men ska försöka göra en väldigt lång historia lite kortfattad!
Jag har äntligen lyckats ta mig bort från mina barns pappa! Han har varit fruktansvärt elak och jag kan inte leva ett liv "inlåst"
Men nu när jag har flyttat så misstänker jag att han har börjat använda droger, han har ett förflutet som amfetaminmissbrukare och har erkänt ett bakslag för ett år sedan samt att han tagit när bråken och problemen började för ca 2 månader sen. Påstår att han inte tar något nu
Men han beter sig så fruktansvärt konstigt hela tiden, humöret svänger fortare än kvickt. Umgås med folk som jag vet är kända för droger och som han inte umgåtts med förut. Antyder att han svänger sig med väldigt mycket kontanter för att han får inte ut mer på bankomaten säger han när jag vill ha mina pengar.
För saken hör att han har blåst mig på alla våra sparpengar, jag har lånat pengar till ett nytt hem, och tagit båda bilarna för att jag var så dum och lät honom stå på dem.
Men iaf så vet jag inte vart jag kan vända mig nu! Kan jag gå till soc och få hjälp? kan de tvinga honom att lämna prover för att få rätt till umgänge med barnen?
eller vilken väg ska man gå! jag är ett vrak och helt rådlös...