• Súdamerika

Ska du dricka alkohol på Midsommar?

Jag ska trippa, önska mig lycka till

• Súdamerika
    Súdamerika skrev 2012-06-22 00:51:24 följande:
    Jag ska trippa, önska mig lycka till

Jag bulkar nämligen och alkohol fräter bort flera veckors träning. Tur att det finns andra, bättre alternativ.
    Please pardon all the curses, shit gotta come out someway. When you're growin up worthless
  • Súdamerika
    Vildblomman skrev 2012-06-22 02:05:16 följande:
    Blir en vit midsommar för mig :)

Nice, hur många gram?
    Please pardon all the curses, shit gotta come out someway. When you're growin up worthless
  • Súdamerika
    festia skrev 2012-06-22 13:22:10 följande:
    Ja, jag kommer dricka idag. Jag har precis druckit upp en Bacardi Breezer faktiskt. Och - hör och häpna - jag kommer nog att bli full ikväll! (dock har jag inga barn och endast vuxna kommer närvara på midsommarfirandet.)

Va!?!? Du är ju helt sjuk i huvudet!! Detta klarar inte mina moralglasögon av att se utan jag kräver att inlägget raderas asap!
  • Súdamerika

Har trippat 3 gånger redan. Laddar upp min fjärde snart!!!!!!!!!!!!!!!! Gyeah!

• Súdamerika
    Flashbulb skrev 2012-06-23 13:40:16 följande:
    +1. Hade jag haft barn hade jag aldrig utsatt dem för sånt där. Vilka mansgrisar!

Jo, för det finns inte lika många, lika äckliga drinkluder.
Svar på tråden Ska du dricka alkohol på Midsommar?