Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Ska du dricka alkohol på Midsommar?

Nä.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

Ska du dricka alkohol på Midsommar?

Nej
    , har jag ju sagt  !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anonym skrev 2012-06-22 16:53:08 följande:
    Ändå uppträder du berusat i trådarna du medverkar i. Hur hänger det ihop?
    Du menar att jag är rak, ärlig, ger damerna välförtjänta komplimanger, och säger vad jag tycker ???
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-06-22 17:13:09 följande:
    Nej, du vinglar mellan trådarna.
    Aah, nu är jag med, det kunde annars tas för ett personligt påhopp, det som den anonyme fan skrev till mig, men då bortser jag från det och fortsätter som tidigare.

Tack, Älskling......Hjärta 
  • Anton Chigurh
    Anonym (fest!) skrev 2012-06-22 17:51:21 följande:
    nej, jag menar... altså det var inget riktigt kaffe.... *stammar* ... det var koffeinfritt...tror jag.....
    LadyCat menar att du borde druckit 80 %-ig Strohrom istället för en jävla massa blask. Det du kallar kaffe.....
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-06-22 18:02:05 följande:
    Injicera, det är det enda vettiga.
    Håhå, varför är jag inte förvånad......
  • Anton Chigurh
    GangsterKermit skrev 2012-06-22 18:36:57 följande:
    Nja, inte sysslar jag heller med sådant, dricker inte så ofta jag. Men man fick inte innan för mor, så det kommer b bli mer festligheter nu när man är myndig. Men annars så är det lugnt för min del iaf ikväll :)
    Man, man ......"man", skriv JAG, för i helfvete.
  • Anton Chigurh
    GangsterKermit skrev 2012-06-22 18:41:03 följande:
    SVENSKPOLISEN ÄR HÄR! Back of!
    Jag skiter fullkomligt i SVENSKAN, det låter bara så intetsägande, precis som om du inte riktigt duger.

Jaja, du fattar vad jag menar, Kermit...
  • Anton Chigurh
    Emmi27 skrev 2012-06-23 12:15:45 följande:
    Midsommar är verkligen den högtid där man kan skratta, eller möjligtvis gråta, åt vuxna som inte kan hantera alkohol. Jag tycker det är pinsamt. Igår runt 19-tiden så skulle jag och sambon gå på toaletten (vi var i min mammas kolonistuga) och ser då hur det sitter 3 stycken och pratar i en av trädgårdarna medan den fjärde sitter helt utslagen och sover. Ett par timmar senare ser sambon ett gäng 50-åringar komma ragglande varav den ena dyker in vid pissoaren och spyr som en gris och sen hör vi "Haha Svenne spyr!". Skitkul. Ännu lite senare ser vi hur en man får hålla i sin fru som knappt kan gå och deras barn (tonåringar) går bredvid. Pinsamt alltihop och det är tragiskt att folk inte klarar av att dricka med måtta. Att bli full är en sak, att bli så jävla as-plakat att man kräks, inte kan gå och somnar innan 20.00 är sorgligt. Är det verkligen kul att supa som en 15-åring när man är medelålders?
    Äkta svensk midsommar !!!

Underbart. 
Svar på tråden Ska du dricka alkohol på Midsommar?