• Anonym (vårdnadstvist)

bästa advokat i Boråstrakten, vårdnadstvist

behöver tips på bra advokater i Boråstrakten, då jag av flera anledningar funderar på att stämma mitt barns andre förälder på vårdnaden.

• Svar på tråden bästa advokat i Boråstrakten, vårdnadstvist
  • Anonym (Sandin!)

Inger Sandin i Vårgårda är jättebra! Räkna dock med att hon driver målet hårt, vill nog att du avslöjar allt du vet om ditt ex..

• Anonym

Välj Nyman! Han hjälpte mig vinna mot SOC till och med. Både i Förvaltningsrätten och Kammarrätten vann jag så han lär nog klara att bryta ner den andre föräldern i ditt fall Han är stenhård ocg tuff (så man själv blir lite rädd) hehe

• Maria324

Jag letade på FL efter advokat i borås och jag vill bara säga att jag har nu BYTT från Nyman till Peter Zeijersborger. Han är tuff i rätten men till skillnad från Nyman väldigt trevlig och trygg. zeijersborger.se/

• Anonym (vårdnadstvist)
    Maria324 skrev 2015-04-26 14:15:43 följande:
    Jag letade på FL efter advokat i borås och jag vill bara säga att jag har nu BYTT från Nyman till Peter Zeijersborger. Han är tuff i rätten men till skillnad från Nyman väldigt trevlig och trygg. zeijersborger.se/
    Håller med om att Nyman var ganska stel och på snudd till tjurig. Tack för tipset, kollar honom om jag inte är nöjd med Katarina som jag har nu
Svar på tråden bästa advokat i Boråstrakten, vårdnadstvist