• Chipstern

BH-storlekar?

Men alltså..jag fattar inte det här. Kanske beror det på att jag är man, men vad fan...nu kommer min fråga till er damer.

Vad fan skiljer en BH med DD och en med E? För mig låter det som ett mellanting mellan en D och E, typ för stor för D men för liten för E. Är det korrekt?
    Hur jävla stora BH-ar går det att hitta, och finns det dubbelbokstäver på alla storlekar? Typ AA, BB etc?

• Chipstern
    Gladskit skrev 2012-06-18 09:25:52 följande:
    Själv hade jag HH när min byst var som störst normalt. Precis när jag fått barn och mjölken började rinna till fyllde jag utan problem en K-kupa. Hade det funnits större hade jag gärna köpt det.
    Så det är värsta vetenskapen det här!
    Och min man kunde för övrigt aldrig överraska mig med fina underkläder eftersom jag alltid behövde prova
    Mmm...ni kvinnor får göra det lättare för oss män genom att hålla er till en storlek och itne byta beroende på märke :)
    En C ska vara en C oavsett...:P

Men när man läser inläggen här så tycker jag iaf att det verkar som om alla tjejer har stora bröst numera, eller så är det kanske så att "standardbröstet" har vuxit till sig.
  • Chipstern

men nu fattar jag ännu mindre?
    Är AA mindre än A, men om man kliver uppåt då är DD större än D?

• Chipstern

Men är AA mindre än A och är en DD då större än en D, men mindre än en E?

Fan vad ni ska gör adet jobbigt och komplicerat :)

• Chipstern

Men alltså, jag fattar inte hur det kan vara olika storlekar beroende på modeller och märken. Eller på modeller kan jag förstå, om det är push-up elelr liknande (kanske), men inte på märken.

har inte typ alla samma mall som de går efter?
    Jag begriper inte det där bara, fast det kanske beror på att jag är man och inte använder BH så ofta :D

• Chipstern
    Emmyy skrev 2012-06-19 09:35:55 följande:
    Så vårt er det vel inte Glad
    Se bare till at ikke köp en för litt till frun din Tungan ute
    Jamen hur lätt är det då? Det är ju fan ett A4 med punkter som ska passa, och jag kommer säkert inte änd¨å att hitta rätt.

Lika bra att köpa en alldeles förstor på en gång, men då får man väl stryk med efterföljande mening: "tycker du jag har blivit tjock?" :D
  • Chipstern

Alltså, ni med stora tuttar. Tänker mig då typ E och uppåt, för det verkar ju som om det generellt sett vad som är normalt idag klassades som "stora" för några år sedan. Vad jag menar är att idag verkar det inte ovanligt med D och uppåt, medans för kanske en 10-15 år sedan så var D väldigt stora.

I vilket fall...ni som har E och uppåt. Hur fan får de tuttarna plats på kroppen? Tänker mig att de tuttarna inte riktigt bara växer framåt eller hur man ska säga, utan de måste ju som vara ut åt sidorna oxå, dvs att jag gissar mig zatt brösten börjar som med på sidorna av kroppen än mitt på bröstkorgen.

Vet att detta blev svårt att förstå kanske, men jag gör ett försök att måla upp en bild av vad jag menar.

• Chipstern
    Stinger skrev 2012-07-10 11:33:17 följande:
    Har du aldrig sett en naken storbystad kvinna eller?
    Jo, men jag räknar inte in övermogna damer, för där är ju fan inget fast eller i den form som jag tror att de som skriver här har.

Så därför undrar jag.
Svar på tråden BH-storlekar?